Resultat Visby 16/8
I lopp 2 (som blev lopp 1)
Segrade än en gång Amanda Frick - Smedens Max Speed det var deras 3:e seger för helgen inte dåligt för att vara första gången för det Ekipaget.
Finalen 5 årsbaggen.
- Zlatan Nick
- Tysse
- Ijor
- Primavara
Stort grattis Julia och Johanna till Zlatans fina seger, även grattis till Melanders, Fricks och Ahlbloms placeringar.

Jag har inte fått mer rapport om övriga placeringar men det kommer …

Lopp 4
Vann gjorde Johanna -Tiffy
Grattis Johanna och Tiffy

Lopp 2
- Smedens Max Speed 2.28,8
- Cherry II 2.34,6
- Störtbäckens Bianca 2.34,8
- Isabell x 2.36,7
- Tindra 2.37,5
- Sten. Dynamit Harry 2.38,5
enligt info så var det Pearl som var 4:a i baggen

Finalen 5 års baggen
- Zlatan Nick 1.51,3
- Tysse 1.51,5
- Ijor 1.55,1
- Pearl 1.57,0
- Kålmans primavara 1.57,2
- Thelma 1.57,6
- Ljungens Pirat 2.02,4
- Medina 2.02,7
- Rushko 2.05,4
- Susbaileys 2.10,7
Diskad Livia och Tyra thyrann.
Sa ju att jag inte var säker på om det var Primavara som var 4:a och det var det ju inte , var tajt in i mål.
GRATTIS ALLA KUSKAR OCH HÄSTAR TILL FINA PRESTATIONER
Resultat ifrån lopp 5

#6 Johanna hörde bara resulaten på backen *S* hon skulle ju starta i loppet efter .. Men nu är det rätt och alla tider också

Grattis Johanna och Tiffy till segern.
STORT STORT GRATTIS JOHANNA OCH ZLATAN TILL SEGERN I 5ÅRSBAGGEN :)
Även STORT GRATTIS till Melanders, Fricks, Wahlbergs, Ahlbloms fina tider och placeringar i finalen :D!!
Någon som har fullständigt resultat från lopp 4,7 och 8? :)
GRATTIS JOHANNA OCH TIFFY TILL SEGERN!! :)
Grattis allihopa!
Ett extra grattis till Amanda Frick och Ijor från din "gamla" familj
till en fin placering i 5-årsbaggen.

Grattis Borgh önskar pappa
Grattis till alla fina resultat Johanna O o Johanna E och alla ni andra som lyckats så bra.
Marianne

Någon som vet hur det gått för Zavanna ? :)

Hvitstjärna vann igen Grattis Fan vad kul att Skottes avkommer verkligen visar framfötterna.
Evita vann ett lopp Grattis
#16 Gick Evita under 2 min?

Grattis till segern med Evita!!! Önskar dottern Båtares Dina, hoppas nu på en tid under 2.00=)

Ja Evita gick 1.58 :)

Hvitstjärna gick 2.15.5 GRATTIS

Tyra Thyrann vann sitt andra lopp , på nytt svenskt rekord för 5 åringar på 1.47,?
Grattis Anna till 6:e placeringen med Thelma i Baggen! Fett bra tider
Grattis Johanna till segern med Tiffy!
Ah Grattis Johanna och Sofie Äntligen!
Bravo Ess vann montéloppet igen. Inte illa…
Lopp 1:
1. Stenstugu Fabian 2. Tjängvide Fridolf 3. Arielle vom Dörfli. Har tyvärr inga tider…..
Lopp 2:
1. Smedens Max Speed 2.28,8 2. Cherie II 2.34,6 3. Störtbäckens Bianca 2.34,8
Lopp 3: 5-årsbaggen finns här ovan!
Lopp 4:
1. Tiffy 2. Rauk 3. Zavanna. Har tyvärr inga tider…..
Lopp 5:
1. Hvitstjärna 2.15,5 2. Borgh 2.21,2 3. Legoo 2.24,3
Lopp 6:
1. Angel 2.16,6 2. Stenstugu Dynamit-Harry 2.34,4 3. Störtbäckens Bianca 2.33,7
Lopp 7:
1. Evita 1.58,9 2. Thelma 1.59,0 3. Bozz 2.02,1
Lopp 8:
1. Thyra Tyrann 1.47,5 2. Micklas 1.41,9 3. Pralinus 1.46,2
Lopp 9:
1. Jakom 2. Sockervadd 3. Stuves Juppie. Tyvärr har jag inga tider i loppet…..
Lopp 10:
1. Enets Daisy 1.53,6 2. Zavanna 1.54,6 3. Spice Girl 2.01,4
Lopp 11:
1. Bravo Ess ……..?
Lopp 12:
1. Ina 2. Micklo Nick 3. Sus Baileys
Finns säkert nån annan som har fullständigt resultat, vi åkte hem!

Åhh Grattis till Zavanna, A-K & Linda till 2:a platsen, det var ni värda

Grattis Johanna,Julia o Zlatan till 5årsbaggen!
Tack Julia för den fina styrningen av busen Stenstugu Fabian!
Grattis Sofie till 3segrar med Ina och Evita.(Äntligen under 2 minuer med Evita!!)Ina är ju oxå näääära 2 minutersgränsen nu!!
Sorry för skoningen-gick ju bra ändå!hahahhaha

#26 De va en hård strid om 1-3 platserna i det loppet
TACK alla! Zlatan som inte var helt hundra under hela helgen visade vilken fantastisk inställning han har till tävlande och visade att han en hög lägsta nivå!
Tråkigt för Ylva med familj med Thyras diskning i Baggen men hon fick snabbt revansch med seger och svenskt rekord för 5-åriga ston/volt, stort stort GRATTIS!
Kan meddela att seger tiden för Bravo Ess i lopp 11(monté) blev 2.00,6. Övriga hästar fick ingen tid noterad tyvärr. Både Iva Roll och Pralinus som placerade sig som 3:a resp 4:a hade nog noterat tid runt 1.50, tråkigt att de inte fick en tid.
o just de ja Grattis Johanna till Stenstugu Fabian. Jättekul. Vad fick han för tid?

Lopp 13 vann Orre före Rushko och 3:a Annju.
Micklo Nick gick 2.06,7 och Sus Baileys 2.06,2 lopp 12
#16,18,23,27 Tack så mcket!! Så himla glad att hon skötte sig och spränge 2 min gränsen! (Hon vill ju inte vara sämre än sina döttrar!!) Det var den skönaste segern!
Ina var så duktig även hon, trodde ett tag att vi inte skulle komma ikapp Micklo Nick. Men som hon kämpade på!
Lilla Fabbe gick 3.00.7 i sist lopp! Trots lite strulig start så kunde han och Julia vinna enkelt!
Grattis Johanna, Julia och Zlatan till Segern i Baggen!
Så vart man tydligen nästan vinstrikatse kusk, eller vi vart helt lika Jag och Amanda Frick, då man inte hör högtalarna o Rogers stall så blev det Amanda som fick priset då jag inte hörde att de ropade ut i högtalarna att vi skulle dra lott..
Men men är jätte nöjd med helgen resultat!
Grattis kusinerna Frickan och Johanna, vilken helg ni har haft!
Veritas odium paretFörvånad
Tiffy öpnade första varvet på 1.46 och var kanonfin, tyvärr ´blev hon lite trött sista 600m och kom i mål på 1.49.
Thyra vann snabbloppet på 1.47,5 tillika Svensk rekord, fin fin!
Micklas 2:a på 1.41,9 tillika nytt banrekord!
Iva Roll blev oplacerad! på 1,45,1 i travet.
Montén blev "it" förutom vinnaren, synd såhär ca 2 veckor innan monté SM.. (Det var fina tider i detta lopp, det såg man)
Hur gick det för Winner idag då? :-D
Grattis Johanna och Zlatan Nick /Från Jonathan & Hannah m fam…

#33 Sofie det drogs lott , då du och Amanda var lika i resultaten, och Amanda drogs som vinnare då, så hon fick inte bara priset utan de drog lott även om du inte var där, då det var snålt med tiden för att hinna med färjan hem så kunde de inte vänta på att du skulle komma dit.
Måste passa på att tacka Mikaela , Nilla för hjälpen med Ijor i helgen då det blev lite tajt för Amanda mellan hennes lopp.
Tack *kusin* Johanna att du körde när inte jag kunde , Tack Annika för att de fick bo hos er och ha hästarna där i hagar och allt.
STORT TACK från Amandas mamma :-)

grattis alla:) och stort grattis johanna och zlatan:)
grattis johanna och zlatan

#26, Tack så mkt!
Hon var tok fin i autoloppet men orkade inte hela vägen över 2140 för att gå under 50.
Tack alla, men det är egentligen Julia som ska grattuleras, det är hon som lägger ner all tid och träning på Zlatan!

#41 Kommer nästa gång 

grattis johanna till segern med tiffy:d det va roligt
Bilder från den 14/8 finns nu på www.grtk.se

Grattis till Thyras fina nya rekord! :)

Vilka fina resultat från många håll! Speciellt grattis till Johanna och Zlatan och så stort grattis till alla "här nerifrån" som gjort himla bra ifrån sig!
#36 Winner och jag slutade oplacerad på tiden 2.30,8. Är supernöjd med hur han skötta sig i helgen :) Han var jämn i alla tre loppen. Sprang 2.30 i alla 3 :D
#48 Låter kanon! Såg också att ni satt nytt rekord! Det går åt rätt håll! :D Är så stolt över grabben!
Bilder från söndagen finns nu på hemsidan… :-)
#49 Målet var att sänka voltrekordet o det gjorde vi :) Han kan springa bara han vill så jag hoppas han snart får visa vad han kan :) Hihi det är jag med :D!
#50 får man använda bilderna till t.ex. bildagboken?

#50 Vet du om det är okey att använda bilderna om man skriver vem som är fotograf ?