Oktober propparna??
Är de på ingående snart???
Vill planera hösten..
vill okså att dom ska komma.
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3
Enligt sptf:s "frågor och svar" ska dom komma i mitten av denna månad.
Usch, jag vill inte ens tänka så långt fram.. håller mej kvar i sommarn så länge jag kan.
****put

Propparna är på gång, borde komma ut till veckan! Det tar ju alltid litet tid innan allt är sammanställt, godkänt och klart.
Ska bli kul att se :) Har bara ett lopp planerat i oktober, får se om det dyker upp nå mer :)
shit vad säsongen har gått undan nu …
Stall Bråna
Väntar fortfarande…
Boden har bara en prop i oktober, och det är kat. A Vet JK's Ponnycup 2009. Den allra sista tävlingen, av 6 st, i cupen. Därefter ska vinnaren koras och fina priser väntar de deltagande ekipagen. 
Hoppas det är några bra kat b lopp kvar i oktober
Jobbigt att vänta…..vill planera!
väntar med spänning, nu när man får titta efter lopp till ytterligar en häst 

Vart håller de hus??

De rättas för en bana hade lyckats få in ett lopp med rekordhcp på ett insprängt lopp, och det får man ju inte ha, så ha tålamod, de dyker upp! 
#14 Fast borde detta inte ha uppmärksammats tidigare?
Oktoberpropparna skulle ju vara inne 1 augusti och nu är det snart slut på augusti.
Sen hoppas jag att STC (och i viss mån SPTF) ska sluta med sin dubbelmoral och låta ponnysarna ha vilka typer av proppar som helst på STC-lopp och insprängda lopp. Jag menar att dels kräva penningproppar och sedan vilja avskaffa peningpriser, speciellt till A-kuskarna då.
De har ju kommit nu, men går ej att öppna!

åh! vill se nu ju ;P
http://carolineforsner.blogg.se/
Får inte heller upp dem :P
#16 Hoppas dom ordnar till det snart 
Jag vill också se dem :)
Nu fungerar det! 
Våran hade inget alls denna månad..trist :(
Åh jag hittade jättemånga jättebra lopp! kul!
Hm… Blir nog "bara" Kriteriet för Musses del!
tycker det var bra proppar denna månaden :O :D
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com
inga bra proppar alls till orra
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3
har inte hunnit kolla än. men jag hoppas det finna många bra proppar
# 23 vilken kanon propp på gävle den 8e asså :O marika du och jag har ju värsta proppen där ju om ingen av dom sänker :P
fe´rgus har bra propp på bergsåker också, fe´rgus hade bara två proppar. bergsåker 10e och gävle den 8e
#28 haha ja precis! superlopp ju ;) 54,0 kan dom ju få gå iaf :P
# 29 haha ja :D
Usch vad tråkigt, finns knappt ett enda vettigt lopp till min pålla. Hon är utestängd. Kanonmat kan någon annan få vara….
Veritas odium paretFörvånad

Helt okej proppar överlag här nere, utom Tomelilla som kört i princip samma proppar sex tävlingsdagar i år. Det stänger ute min ena som älskar den banan…

hm har inte kollat propparna ännu , borde kanske göra det och se om det är lönt att anmäla och kvala in våran 4 åriga shettis hingst Bethoven ;-)