Någon som vet om alla loppen blev av? :)
Alla loppen blev inte av men de som är berörda vet om det.
:P
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com
Preliminär startlista. Ändringar kan ske!

:)

Tippar lite i brist på annat att göra!
Lopp 1: Katla
Lopp 3: Hyltans Tornado
Lopp 4: Lissi Ess
Lopp 7: Yepperdi
Lopp 8: Baron Alex

Lopp 1: Här tror jag Celektra tar hem det för hon brukar vara rätt vass på Östanåkra, tyvärr tror jag inte Katla hinner fram riktigt med all tillägg hon har, men hon är som en kanonkula så hon kan vinna om hon har farten uppe hela vägen :) men sedan ska man inte räkna bort en konkurrent som också kan vinna och det är Marimo! Kan bli rätt jämnt ändå:)
Lopp 2: Dynamit II
Lopp 3: Hyltans Tornado tror jag vinner detta men sedan var det rätt längesedan O´Louise kvalade på nästan samma tid som Tornado så det kan nog bli spännande och se vem som har mest fart. Kommer att stå mellan Frisk och Karlsson.
Lopp 4: Här tror jag Lissi Ess eller Kålmans Smurfen tar hem det, men finns en massa andra som också kan vinna som gick sina nya rekord senast så jag har ingen direkt given vinnare men om jag ska välja en så tror jag Lissi Ess.
Lopp 5: Ravanelly Silver eller Allgunnens Ösa
Lopp 6: Furunäs Ina
Lopp 7: Tror att Yepperdi tar hem det trots en dg sist, Nicke II och Rezit gick också bra sist men tror ändå Yepperdi håller in i mål som segrare:)
Lopp 8: Sävrarps Danne kommer ta hem det före Baron Alex och Sävrarps Sms
Lycka till allesammans:)
Det vart inte så mycket anmält på Östanåkra älltså:( Det är nästan fult i alla lopp på Mantorp.. Nått/några lopp kanske de fick dela.. Synd att det vart dåligt anmällt på östanåkra… Jag anmälde till Mantorp istället för det är min hemmabana… Tyvärr så kommer jag aldrig mer åka till östanåkra eftersom min häst fick skengalopp och det gjorde att han vart dålig i benen i slutet på det året sen.. Året efter gick han inget bra men vi har nog(hoppas vi) fått honom bra igen.. Det är synd för jag har tävlat där massor..
Lycka till alla nu som ska tävla.. Några finna hästar kom det allt till Östanåkra..
puttar upp :D
Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

Någon som vet när första start går??

Första start kl 12. Kolla www.ovpt.dinstudio.se
Dagens hålltider:
11.40 Sladdning av banan
11,55 Defilering lopp 1
12.00 Lopp 1 - 4
Kval-lopp B
Paus 20 min.
Sladdning av bana