Skellefteå 6 september
Som rubriken lyder, vilka planerar att anmäla till Skellefteås heldag den 6 september? :)
Om Zolero går bra på Boden den 22 augusti ska väl han starta i 2.15 loppet, sen kanske Norrskenets Jupiter med i 2.45 loppet.

#1 Inte Musse? Hade varit kul med en rekordhållare på plats ;)

Har inte kollat proppar men jo om det finns lopp så är det självklart vi kommer :D
#2, han får inte plats i släpet, tar ju bara två hästar ;) Han ska kanske ut på Solänget ist :)

#4 Äh, tryck in honom bara! ;) haha nä men det finns ju säkert fler från boden som ska dit?
Nej, skämt åsido, men med tanke på Juppes "kanske" hoppas jag du tar med musse ifall inte han ska med ;)
Haha. Vad jag svamlar.
Det blir bra vad du än gör, roligast blir om det blir mycket anmälningar! :)
#5, haha ja han har ju ändå ett hyfsat lopp, 2.07-proppen :) Men vi får se, det är länge dit! Jag hoppas i alla fall att Zolle får göra ett fint sista lopp på favoritbanan!

#6 Precis! Eller överdrivet länge är det ju inte men…ett tag ;)
#6 Musse får gärna åka med oss,det vet du =) vi ska nog dit med Sobbe!
#7, haha tiden går så fort så jag lär missa anmälan x)
#8, åh vad bra, då vet jag! :) Men vi får se hur det blir, ska läsa igenom alla proppar och börja planera lite i veckan.

#9 Det är förbjudet att missa anmälan om man tänkt anmäla, gäller alla! ;) ;)
jag har nog aldrig missat att anmäla. :)
eller jo förresten en gång. det var telefonanmälan och så ringde vi ca 5 min för sent. och då sa dom att et var redan fullt i alla lopp och därför kunde dom inte ta emot anmälan, annars hadedom gjort det.
när startlistorna kom var det inte ett ända lopp med 15 hästar i :O det var som mest 11 hästar i ett lopp! och i loppet min häst ;) men har man fortfarande telefonen igång så det går att anmäla borde man kunna ta emot en som är 5 min sen, tycker iaf jag. för det skulle jag ha gjort
Jag har tänkt starta :)

jag tängte starta jag med…super lopp där asså:)
#13 joo det är rätt bra lopp där
Nej jag har aldrig heller missat att anmäla :) När det är telefonanmälan brukar jag skriva anteckning och sätta alarm på telefonen, och när det är mailanmälan mailar jag alltid in i god tid :)
Menade mer att tiden går så fort nu, så jag kommer väl inte hänga med att det blir september ;) Men det är lugnt, jag lovar att komma ihåg att anmäla!
Jag brukar inte heller glömma att anmäla.

#15 Haha jag vet, tiden går så sjukt fort! :O Nyss var det början på sommarlovet typ.
Och jag ska börja åttan. Jag gick ju nyss i femman känns det som x)
#17, haha ja det är sjukt! Känns som det var igår jag fick hem Musse som en liten 1-åring… Gud, jag börjar bli gammal! Haha :)
#18 ja tiden springer iväg utan att man hinner med
Jag kommer utan tvekan det är så fint i Skelefteå
#20 vad kul :)

#20 Kul att höra! 
#21 och #22 Min enna häst Hasselbos Comet gick JÄTTE bra på Skelefteå sist inte en enda galopp =)
#23 vad kul att höra :)

Någon fler som kommer?

när är anmälningsdagen? :D sptf.nu laggar..

Vi kommer med två eller tre, beror på om vi fart på bussens bromsar eller ej 

Anmälning senast lördag 29 augusti kl. 20:00 till Carola Guldhag, telefon: 070 311 11 39 (upplysningar samma nummer), mail: guldhag@yahoo.se 

#30 det blir ju kul om ni kommer också :)
Zolle och Juppe startar inte… Men Musse kanske startar! :)

#32 Får hoppas det! :)
#30 Kul med norskt besök!

Jag kommer med Östman (Musse) har en bra propp =)

#30 Kom ihåg att anmäla eventuella norska ekipage senast på fredag kl 09:00. Gärna tidigare om det är möjligt.
Jättebra att man kan maila in anm =)

jag kommer nog knaske med Foxy Red hade igentligen ingen bra prop men
#36 håller med om att det är bra att man kan maila in den också :)
Glöm nu inte bort att anm idag =)

jag har anmält Müsli ( = hoppas dagen blir av och att de blir mycke anmälningar :D och såklart att listorna kommer ut så fort som möjligt.. de är lika spännande varje gg man har anmält :) hehe

Hoppas alla kom ihåg att anmäla igår nu!
Ser fram emot startlistor :)
Slutade med att jag inte anmälde. Blir Boden ist! :)

Nejdå, tycker du gjorde helt rätt. Musse fick ju ett kanonlopp på hemmabanan!
Jag har anmält :)

Startlistor :] ?

Kommer kanske o kikar iaf om det passar sig :)

Startlistorna kommer senare idag. Jag har varit på premiering i Ersmark hela dagen. Prop 3 och prop 6 är inställda, resten blir av.

Upptäckte att jag skrev fel i föregående inlägg. Prop 3 hade bra med anmälningar och blir av! Det är prop.2 som ej blir.

Längtar till Startlistorna kommer.. ;)
Om det är någon som ska fota, så fota gärna, Linhagens Frisbeé och Hilda Sånett.

fot järna Müsli oxå : )
längtar oxå tills listorna kommer… =P
Fota gärna Gemini också :)
snart kommer nog listorna :)

Tråkigt att prop 2 inte blev av, men bra att det var den ända! :)
#47 Klart du ska komma Natta :D

Inga listor :(

listor ? :)

Någon med kanal 75 som kan kika?
De har suttit och skrivit dem ikväll. men de kommer nog ut imorgon

#54 då får du då en privat hejjarklack ;)