Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 1359 ggr
EllaMarine
0

Skogsdala hästar !

Har ni några Skogsdala hästar ? Namn ? Stam ? Ålder ? Färg ? Rekord ? Berätta allt om dom :D

Undrar föresten om någon känner Josefine Åkerman som har fuxvalacken Skogsdala Appollo ?

Cecilia_
0

Jag känner Josefine åkerman!

SofiaLindh
0

mitt låneruss har mamman skogsdalas ronja. men vet inget om henne…

Skogsprinsen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan :D

du kommer som en räddande ängel!!! Vet du någon om Skogsdala stuteri?!

Jag kände en häst en gång, som hette Skogsprinsen, han var min favorit på ridskolan, men avlivades den 1 November 06 pga spatt i ett bakben, sorgen har tagit mig hårt och jag har därför betslutat mig för att få fram allt om hans bakrund.

Jag vet att han är e. Brunte 220  ,  u. Sonett 1317   , ue. Piccolo. Han var Isabellfärgad och föddes 1987, han flyttade till Aledals Ridcenter när han var 4 år och hingst.

Jag vill veta allt du har att säja om detta.!! Svara snabbt!!

MVH/ Jannie

PS. Saknar Skogis så oehört mycket, vi hade så kul ihop, innan han försvann :( DS.

tearsofmemories
0

Hejsan! Jag känner josefine åkerman som har skogsdala appollo. en av mina bästa vänner inom ponnytravet:) dom har oxå en hemsida:

www.freewebs.com/alskatrotting

Teja-Bea
0

Hej! Jag känner familjen Ordéus som har Skogsdala Letta och Skogsdala Katitzy (e.Ripadals Bylon u.Skogsdala Katja). Letta vet jag inte så mycket om. Men Katitzy är jätteduktig! En riktig allroundhäst!

Hon har startat på travet och har 2.37 i rekord. Hon har även tävlat framgångsrikt i galopp. Hon har flera mindre segrar och har vart 3:a i galopp SM för russ. Hon var även 2:a i hoppningen på Mälarruss Allroundchampionat 2006. Hon har också fått 40p på utställning.

Jag bifogar några bilder på Katitzy.

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

[Josefine-Appollo]
0

HEJ!

Jag äger Skogsdala appollo e Ripadals bylon u Lojsta rebetta, född 1997. Han har ett volt rekord på 2.16,8 och ett auto rekord på 2.23,3 med 2325 kr insprunget.

// Josefine Åkerman

www.freewebs.com/alaskatrotting

SimbaPebbles
0

känner några som har skogsdala tiburus

EllaMarine
0

#4 Jo .. Appollo vet jag mkt väl vem han är :) Känner hans förra ägare, så honom har man träffat nåra gånger, typ :)

EllaMarine
0

#4 Jo .. Appollo vet jag mkt väl vem han är :) Känner hans förra ägare, så honom har man träffat nåra gånger, typ :)