Toppstammad treåring
Ronaldinho, brun född 2006 e Ernst Ronaldo 580 - Vaquila 4709 e Vagabond 360 - Tequila 2772 e Munter 326
Ernst Ronaldo rekord 1.41,7a, Derby-vinnare och SM-tvåa, är en son till Super-ELIT-stoet Regatta 2740. Ronaldos äldsta avkommor är tre år i år.
Vaquila är ett diplomsto, rekord 2.09,4. Hennes pappa ELIT-hingsten Vagabond är linjebildare inom ponnytravet.
Mormor Tequila är ELIT-premierad, diplomsto och BIS-vinnare på utställning, och har travrekord 1.49,5a. Hennes pappa Munter, rekord 1.44,8a, var ELIT-premierad och en ledande travförärvare.
Ronhaldinho är inkörd, en välbyggd trevlig hingst som säljes till seriöst satsande ponnykusk. Ring Stefan Carlsson, telefon 070-395 31 75 (Tingsryd, Småland)
Ernst Ronaldo 580 på bilden

Han ser riktigt fin ut :)
Vad ska du ha för han?
Superstammad 3-åring
!
Lycka till med försäljningen!

Oj vilken stam! Finns det någon bild på han själv?

#1 Eller hur…
#2 Om det är pappa elittravaren Ernst Ronaldo på bilden som du tycker "ser riktigt fin ut" och undrar "vad jag ska ha för han" kan du glömma det; det är inte Ernst Ronaldo som är till salu. Är det sonen Ronaldinho du är intresserad av, be dina föräldrar ringa säljaren.
#3 Ja, han blir inte svårsåld (länk till härstamningen).
#4 Jag har tyvärr ingen bild av Ronaldinho; ring säljaren och fråga. Bilder på hans mamma Vaquila (som bor hos mig) finns på min blog.

#5 Pernilla tror #2 menar att hon tyckte stammen såg riktigt fin ut ;) , sen är nog sara tillräckligt gammal för att sköta affärer själv skulle jag tro :P

#6 Vad bra, då missförstod jag.
*
*
Vad fin :D Toppen stam :D

Den här annonsen är inte längre aktuell.