Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1019 ggr
CarolaG
0

Startlistor Skellefteå 6 september

Här kommer preliminära startlistor. Det är 30 min värmningspaus samt kval efter lopp 5.

CarolaG
0

Här kommer listorna, de hakade inte på det första inlägget..

BodenPerre
0

kul att de blev mycke hästar i dom flästa loppen ( =

CarinaO
0

Hur länge ska det gå mellan loppen när man anm i två lopp?? Nu är våran med i lopp 6 och 10 och värmningspausen är efter lopp 5,tycker det alltid går väldans fort mellan loppen så det blir inte så mycket att ta igen sig på för honom :(

CarolaG
0

#3 Det skall gå 1 timme mellan starterna. Tre lopp tar en timme. Vi kör inte i racerfart utan i samma tempo som på stortravet. I normala fall har vi aldrig värmningspausar utan kör bara med 3 lopp mellan varje ponnys två lopp. I år gick det inte riktigt att få till det. Eller så var jag trött… Därav värmningspaus.

CarinaO
0

Okej då vet jag!

Men tycker ändå det går fort mellan loppen..men är det en timme så är det ju alldeles nog ;)

ErikaJ83
0

Kan ingen vara snäll och tippa 1:a, 2:a och 3:a?

Karsk
0

jag vill också se lite tippningar :)

CarolaG
0

Vänta en stund med tippningar, nya listor kommer…

Jag har lyckats byta plats på två shettisar och lagt montén på fel distans.. Skäms 

Var till Östersund på lördagen med omväg förbi Sundsvall och Ikea på Hemvägen, kom i säng drygt 01… Upp på söndag morgon och premiering i Ersmark. Efter en hel dag där, hem med hästar och snabbäta. Sen skjutsades dottern till Piteå och trasig moppe hämtades hem..

Sen vid 20-tiden travet och knappning till klockan nästan var 24… Var nog inte helt klar i tanken..

ErikaJ83
0

*8 Då förstår jag om du var trött.

Karsk
0

Nu borde de nya listorna komma ut snart

ErikaJ83
0

Jo, det tycker jag med att de bör göra så att någon kan börja tippa.

För den delen så gör det väl inget om någon börajr att tippa innan då det bara var några lopp som var fel?

CarolaG
0

Här kommer de nya listorna.

Karsk
0

Nu vill jag se många tippningar :D

ErikaJ83
0

Jo, nu vill jag se tippningar!

Belindaa
0

Kul med listor! :) Men vars är kvalen Carola?

CarolaG
0

#15 Det är Bäckdalens Shalimar med Cornelia Bergström som kvalar. De finns med i systemet men kommer av någon anledning inte upp på listorna. Kanal 75 kan inte svara på varför.. De är iaf med, även om de inte syns. Glad

BodenPerre
0

kan tippa lite snabbt : )

lopp 1 tippar inte då tessa och Molltas Leaf tävlar så hejjar på dom :D

lopp 2
5 Lojstas Starlight - 4 airiel - 2 Mys Fritz
Outsider- 1 Trixie, var ett tag sen hon gick i monté och de var på kvalen, hon kanske springer fortare men lite drag hjälp och nu när hon har fått upp speed under vagnen?

Lopp 3
10 solos Unika Primula - Näsvallens Frilla - Bäckdalens Okey
Outsider- Nikita II är nog den som kan springa bra och kanske tom vinna?  springer hon själv från start?

Lopp 4
3 Coco Chanel - 1 fritz - 5 Pegasus
Outsider- Björksta Trolltrix, kan nog få en riktigt fin placering då de är ett väldigt gämt lopp så allt kan hända.

Lopp 5
5 östman - 4 Hilda Sånett - 8 Love Is
Outsiders- Mattinata, hinner hon ikapp? skulle hon springa och komma ikapp och kämpa ända in i mål så har hon en placering, och hinner hon ikapp ledartåget så har nog itne dom andra nån chans då dundrar de bara till så vinner Mattinata ( =

Lopp 6
5 Coco Chanel - 7 Lojstas Starlight - 6 fritz
Outsider- Airiel och Sobel Jsa, hur fort kan dom springa?

Lopp 7
7 Bäckdalens Pommac - 5 Barbie - 4 solos unika primula
Outsider- Jikas Sue Fia. ny kusk så svårt att säga hur de kommer att gå men tror att hon kommer bland toppen iallfall ( =    (placerad)

Lopp 8 Tippar inte då jag tävlar min egna lilla Müsli så hoppa spå de bästa så klart =D <3

lopp 9
3 Freya - 6 Bessi - 5 Othello II
outsider- Bäckdalens Picazzo, tror att han hakar på ganska bra så de blir slutet av loppet som avgör placering tror jag då de var ganska jämt lopp ( =

dagens sista lopp, 10
1 rågsvedens Wontolla - 2 Solos Xtra / 3 Yre
Outsider- Ronaldo, vann senast och har satt rekordet i dom 5 senaste starterna, kanske är på topp nu och har tänkt att springa super fort igen?

Lycka till nu allesammans speciellt BODENEKIPAGE =D

Lillan96
0

Miina tippningar

Lopp1:

1* Guldhagens Ajax

2* Molltas Leaf

3* Yre

Lopp2:

1* Airiel

2* Mys Fritz

3* Lojstat Starlight

Lopp3:

1* Nikita 11

2* Bäckdalens Okey

3* Linhagens Frisbee

Lopp4:

1* Coco Chanel

2* Björksta Trolltrix

3* Pegasus

Lopp5:

1* Östman

2* Guldhagens Ariel

3* Guldhagens Amber

Lopp6:

1* Coco Chanel

2* Airiel

3* Kumpan

Lopp 7:

1*  Barbie

2* Bäckdalens Pommac

3* Linhagens Frisbee

Lopp8:

Kör själv och hoppas att jag ska få en placering för jag kan få det om min ponny går bra för sist gick int bra men om hon går som hon gör kan jag komma på en bra placvering :]

Lopp9:

1* Freya

2* Bäckdalens Picazzo

3* Bäckdalens Okey

Lopp10:

1* Rågsv. Wontolla

2* Mys Fritz

3* Yre

SandraErikssonn
0

Vad kul att ni tror på Barbie :D

Karsk
0

Ingen som tror på Gemini?

Belindaa
0

#16 Jaha, bra att de finns med egentligen i alla fall :D

ErikaJ83
0

Kul att ni tror på Östman.

Lillan96
0

Fler Tippningar

Charlotte_
0

När är första start?

[sbergmark]
0

Ja , när är första start ?

Karsk
0

kl 12

Karsk
0

kl 12 är första start

[sbergmark]
0

okej :)

BodenPerre
0

kanske redan att nån har skrivit de redan men ja hittde de då inte..

är det några värmnings pauser? och hur länge räknar ni på ett  ungifär att varje lopp tar tänkte räkna ut när jag ska värma då jag är med i lopp8 ( =

CarolaG
0

#29 Det är 30 min värmningspaus och kval mellan lopp 5 och 6.

BodenPerre
0

#30 Okej Tackar =D