Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1245 ggr
CarolaCarro
0

Visby 12/9

Kan någon lägga ut preleminär listorna när de kommer??

Carpedium
0

Preliminära listor från Kanal 75 !

CarolaCarro
0

Tack.. Hur kan det vara så att datan alltid väljer samma häst och leda denna förbannade volt???

johannaolofsson
0

Lopp 5 har vi missat att flytta fram samtliga volter 40 m, så distanserna kommer alltså att ändras till 1640, 1660, 1700.

#2 i första loppet är han ju själv så där går det ju inte att göra så mycket och i andra loppet var det ju otur som sagt att han fick leda volt igen, vad jag förstår så blir han ju så himla nervös, men det har ju gått bra ju!

Kvalet kommer att gå efter lopp 2. Det kommer att vara 15 min paus efter lopp 6!

johannaolofsson
0

10 min paus ska det stå!!!!! (Jag börjar bli trött nu tror jagFlört)

CarolaCarro
0

#3 Ja han voltade heeelt själv med lite hjälp av mig de gick faktiskt jättebra och han fick bättre självförtroende.. Nu har han ju folk bredvid sig som kan hojta till han om större volt om det behövs så han skall inte ta sånt som kritik utan bara som hjälp…

AK47Kalashnikov
0

#2 Det kommer att gå bra ska du se!!! Glad

MagganS-B
0

# 2 Måste man svära?????

CarolaCarro
0

#7 om du nu hänger upp dig på mitt språk läs inte då!

CarolaCarro
0

#7 förbannade kalla ja inte ens för att svära

muskot
0

Får man lov att tävla en ej egentränad häst mot egentränad häst?

Jennie_A
0

#10 nej

Rauk
0

Det ströks en förra tävlingsdagen pga det… blir väl en till nu..men jag tycker det är tråkigt om det blir så…

CarolaCarro
0

Jo de får man om man tävlar den man har mest intresse i.. hur skulle annars de stora kunna ha ut 3st hästar från samma stall??

Rauk
0

#ja men då får ju tränaren köra en av "sina" hästar…. inte någon annans… du har väl mest intresse i din egen häst…

Jennie_A
0

#13 nej, du får inte köra en häst som någon annan tränar mot din egentränade häst!

CarolaCarro
0

Jagtror ja vet vilket lopp du menar och så får de inte vara.. Men hade den personen vart tränare åt båda så hade de inte spelat någon roll

Malu
0

Jag har varit med om att det hänt förut i ett shettislopp ang. tränare , men hästen fick starta ändå,de bytte bara kusk..

#5 Övning ger färdighet heter det juGlad.

I proppen (propp 1) står det att ett av shettisloppen är STC-lopp och utan pengar i vinst, men det har tydligen ändrats för står inget om det i startlistan?
Har inte blivit klok på STC-loppen om de ska va me prispengar eller ej i år..Eller slopades alla STC-lopp överhuvudtaget?

Synd att jag inte tog det loppet som reserv ändå Johanna nu när man ändå ska på plats o har en bit o köra och det andra ej blev av..man är alltid efterklok …

DeniseM
0

Nej, man får inte träna egentränad häst, vilket jag vet.. Men nu blev det fel vid anmälningen. Satt på bussen på väg till nynäshamn och hade stressen ända upp i halsen, så jag tänkte ej på detta då jag faktist sitter och tränar alla mina hästar, även fast Kastanj i detta fallet står på min far.

Hoppas att det går att lösa genom kuskbyte mellan mig och molly.

LindaBlomberg
0

# 18 förstår att det kan bli fel ibland särskilt då man har mkt i huvudet vid anmälan. Har försökt för ett par år sedan att göra ett liknande kuskbyte vilket INTE var tillåtet! Visserligen var det ju som sagt ett tag sedan men kanske..

DeniseM
0

#19 Okej, försöka kan jag ju alltid, men sen om det går är ju en annan sak… Men nu verkar det som om jag får stryka Akleja ändå eftersom Molly har drappats av en mild form av svininfluensan. :-( Hoppas på att hon hinner bli bättre.

AK47Kalashnikov
0

#20 Fy så trist!

Vi håller tummarna för att Molly snart ska vara pigg igen! Glad