Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 424 ggr
casandra
0

Kvalitet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som har erfarenhet av den kompletta svart läder QH selen från bole, Grand Inter. Någon som har en sån? Är den bra/dålig?

Jag funderar själv på att köpa en sån, men jag vill veta lite mer innan jag bestämmer mig. Har nämligen hört från vissa håll att den inte är så bra ändå.

Olivia_Lundrgen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ingen aning , men dom QH selorna jag har e faktiskt ganska bra , En mörk blå från finn tack och sen en vanlig lädersela

Men dom jag hade till shettisarna , var lite halv dåliga åkte in på lagning efter typ några veckor bara.

casandra
0

#1 Okej, jag har faktist funderat på en finn tack också. Men så hittade jag den här & den är ju billigare, och om det inte är någon större kvalitetsskillnad är ju den bättre.

Okej, men vad var det för några du hade till dina shettisar då?

casandra
0

putt*

EllinoreBoy
0

Jag har en från biderman ;) den tycker jag är jätte bra:) inte så dyr heller ;) Föresten lycka till nu med allt kring plexis Casandra ;) ska blir kul att se er på travbanan ;)

casandra
0

#4 okej, ja jag får väl åka till biderman och kolla också då , det ligger ju inte så långt härifrån precis (a) tack, vad snällt. förhoppningsvis så kommer vi ut lite nästa år, xD

Johansson
0

Har köpt våra hos M & Ms hästsport och de är bra.. Billiga också…