Ger du dinna hästar julklappar??
Jag brukar ge dom en extra morot och nått äpple. När dom fyller år får dom tårta av knäckebröd, betfor, äpple, morot och en sockerbit : )

Dem får nått extra att smaska på :)
Pärre får typ SKITMKT morötter, äpplen, knäckebröd och annat smarrigt sen brukar jag köpa en julklapp till han också! Haha täcke eller nåt sånt :P

japp.. jag gört. de brukar få apelsiner, de e smarrigt
#5 Gillar dem apelsiner på riktigt? Ska testa ge det till Pärre. hehe Han brukar äta potatis, det älskar han!

Vi ger dom extra mat o så får dom äpple,morötter o knäke bröd
Nehej du det skulle bli dyrt de….ge 17st julklappar. Dom får vara lyckliga med dubbelt så mkt foder och halm. Samma sak på nyår.

Klar jag gör:)

Ja, alltid nåt extra gott att smaska på. Och oftast nån grej också, som täcke eller vad som helst :)
min älskar klementiner :) hon tycker de e skit gott!! :)
Nån som har ngt bra reccept på nå gott man kan ge pållen?? :P

Pondus älskar mackor med smör, sallad, tomat, gurka, paprika, och skinka på:O haha…
#12 Skinka?? Vad lurar du i honom ? ;)

haha att ni får i era hästar sånt där, pajsan hon äter knappt socker om man ger henne…

Varette äter inte allt men pondus tackar inte nej till nått, jag vet skinka:S men han bara tog mackan en dag:P och gluffsa i sig, men han får inte skinka nå mer nu iaf;)
Jonna d kanske e därför han har så stor rumpa, pga att han äter skinka x)…våra får massa morötter och knäckebröd.. :)

millan är så rolig X)

Inget speciellt, en körtur blir min julklapp(förhoppningsvis utan regn). Och alla de andra hästarna blir faktiskt omskötta, inte illa att alla ska jobba på julafton på en söndag dessutom, värsta lyx för hästarna ju!
haha visst e jag JONNA x)

Dom får extra med morötter, äpplen och knäckebröd.
Min shettis får djungelvrål som han älskar..:)

zorken brukar få lite äpplen å morrötter att smaska på:Doch lite ny utrustning!

Morötter tex.. han älskar gurka och banan så de brukar han också få ;) hah
Massa morötter.. fast inte till Jacson för han gillar inte det (konstig häst). Så han får lite havre eller äpplen istället x)

sen brukar jag ut å rida..

#6 japp de gört.. de dreglar järnet!

#6 Testa plommon med xD ( vid varmare årstid dvs) Zamir blir galen om han får smak på dom ;)

Felicia älskar pepparkakor :D HIhi det är nog därför hon är så snäll (A)

Jajjemensan! En påse med morötter och massor med ompyssling!
Ja massa godsaker !
Zoylett är lite kräsen , men daim älskar MADARINER och bananer .

#6 min älskar de ;) han står å slickar sig runt munnen å håller på när man ser de.. :) haha!
Mina hästar får sin Julklapp efter Jul, den har inte kommit ännu.
knäckebröd, morötter , äpplen å grimmor ( grimmorna kankse inte är så uppskattade fast de blir ju fina)
#32 haha okej då ska han få en idag :)

De får en massa extra morötter och knäckebröd!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

clementiner… mimmin älskar clementiner..knäckebröd oxå men han blir rädd när det knaprar så mkt…

mina får extra mycket halm o ville, han älskar bananer så han får det på kvällen..

Kom bara ihåg att inte ge hästarna saker som de inte är vana att få!
Kommer det in en massa nya saker i magen kan det skada bakteriekulturen i magen och du kan faktiskt göra att din häst mår dåligt!
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Dom bruka få mkt moröter, äpplen och knäckebröd:)

Dom fåren puss och lite morotar:P

Hejsan ger du dinna hästar någon present eller nåt???