Ja man vill se om man ska beställa hotel eller inte :-)

är också sugen på och se startlistor :)
Inga listor ännu, men #1, det står på SPTF sida att 5 årsmästerskapet kat A och B kommer att köras så det är väl bara att beställa hotel !

#3 ja de får jag nog göra då :-)
inga listor?

Startlistorna finns nu på VPTS Hhemsida. www.vpts.se
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Jag tog bort de preleminära listorna som lades ut här då de deffinitiva redan finns på www.vpts.se
Jerker Klang,

är de inte väldigt några som har anmält?? =)
tippa? (:
Någon som vet tider ?

Det kommer ett PM under kvällen eller morgondagen. Men kortfattat så är första start troligen kl 12 och sekretariatet öppnar då kl 10. Brukar vara så på VPTS banorna.
Jerker Klang,

För oss så blir det ju till att vara kvar hela dan ;-)

Nya startlistor samt tävlingsPM finns nu på www.vpts.se
Jerker Klang,

Aha ser att Ijors lopp är framflyttat till lopp 7 :-) skönt då kanske man kan komma iväg någorlunda i tid ..
#14 Vet du vart man ser boxlistan när man kommer på fredagen?

#15 Slå en signal till Marie Florqvist eller Sven Hansen, de har koll på det. Telefonnummer finns i PMet som vinns på vpts hemsida.
Jerker Klang,
Loppen är flyttade då vi bad om redan vid anmälan att vi behövde starta reletivt tidigt för att hinna med båten som går kl 20.05 från Nynäshamn!
Av någon anledning lades Livias lopp som lopp 12 men är nu flyttat till lopp 7 vilket vi är evigt tacksamma för
Tusen tack för det, detta gör att vi slipper övernattning till samt komma hem söndag natt istället för lördagnatt!
Det är just sånt här som är bra att klubbarna har 48h på sig att korrigera listorna efter att defningen är gjord.
Jag skrev lite konstigt….Vi slipper alltså 1 övernattning till samt kommer hem lördagnatt istället för söndagnatt

#17 Förstod precis hur du menade *S* det gör inte mig något alls att loppet blev framflyttat *ler* vi har ju en bra bit hem också :-)
#16 ok då gör jag det senare :-)
Putt

Om jag tar mej till Karlstad och om vädret är bra så hänger kameran med, någon speciell ponny som ja ska försöka fota? :)
# 21 fota gärna Rain || i lopp 3 :D

#21 Fota gärna Troll Twix, häst 1 i lopp nio. Jag är själv på Guldruss så jag kan inte fota själv….
Jerker Klang,

#21 Du får gärna fota Ijor i lopp 2 och 7
#21 du får gärna sikta kamernan på Halvar lopp 3 nr 4 och Chivas II i lopp 7 nr 1 :))

#21, fota gärna Rocky Boy, nr 2 lopp 4 :)
#21 Fota gärna Eksl. Poseidon i lopp 4 Smedens Regent lopp 7 och Melody af Jäboruder shettis kvalet :D

Fota gärna Björksta Delit (lopp 5) och Tejas Pirana i russkvalet:)
Fota gärna Soltrippa, lopp 9 nr 7 och Hygglo, russkvalet =)

Ska försöka fota dom här ponnierna :)
vet inte hur länge jag blir kvar men fotar så länge jag är där.
När går kvalen? =)

Du får jätte gärna fota Thyra Tyrann blå nr 2 i lopp två, samt Super Ted grön nr 7 i lopp 4a.
Tippa?