Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 872 ggr
jonathanivarsson
0

Maharajah är kuuung

vilken häst 12,8 från dödens ;O:D

Jennie_A
0

Grym häst, vars skötare har kört ponnytrav. Grattis Malin Wrigmar till framgångar även inom stora travet!

Colt
0

Är fortfarande helt mållös! Vilken häst!

ryttarn
0

Man blir mållös, vilken uppvisning….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

marika-J
0

Tårarna rann måste jag erkänna.. vilken prestation!!

divansson
0

Men såg ni spurten från Marshland då, ut 30m tidigare och det hade blivit målfoto..

Grym häst.. De hästar som blir bra hos Hultman blir verkligen bra..

MagganS-B
0

Maharajah gjorde ett fantastiskt lopp, men Marshland var nästan ett snäpp bättre när han spurtade helvasst till andraplatsen! Grattis Stefan Hultman, Du är bäst!

Man är väl med i Travkompaniet……Cool

Jaaaakoob
0

#5 han hade inte kommit fram till maharjah för han satt ju bara och höll i han kunde ju bara släppt efter lite hade han vunnit ändå, :)

Tonisen
0

Han är bäst :)

divansson
0

#7 Tveksamt. Marshland kom i en jäkla fart, tror inte att Maharajah hade hunnit öka tillräckligt.

hannabrink
0

Vilken häst säger jag bara!

Nitro
0

#9 Men Örjan hade hört att Marshland kommit loss, och ökat i tid i sådana fall ;)

MartinaFrick
0

Kan bara instämma! Vilken pålle!!

Winner04
0

Man får gåshud så in i när man ser denna häst! Fy vilket lopp, är forfarande helt mållös ;D

VeronicaP
0

Jäkla bar lopp och då ligga i dödens så länge med det är inte fy skam de där . Vi var ju där och stod närma och såg det vilken glädje efter målgång , det är så härligt att se :-)

[sbergmark]
0

min lärare är delägare i den :)

madde89
0

ja  han är en fin häst  han , jag så  inte derbyt men jag såg  kriteriet i fjol  då  han bra  lekte  hem segern hur lätt som  helst  ! 

Han äger  helt enkelt  ! 

men  det är  ju  ingen dålig pappa  bakom heller  Viking  kronos  blodet  är som  våran  motsvarighet till  tyson  II  & vagabond blodet 

Grattis  till  Team  hultman ! 

" kul att  hans skötare  har kört  ponnytrav  det visste  jag faktiskt inte  "

Karsk
0

Grymt bra häst :D