Grym häst, vars skötare har kört ponnytrav. Grattis Malin Wrigmar till framgångar även inom stora travet!

Är fortfarande helt mållös! Vilken häst!

Man blir mållös, vilken uppvisning….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Tårarna rann måste jag erkänna.. vilken prestation!!

Men såg ni spurten från Marshland då, ut 30m tidigare och det hade blivit målfoto..
Grym häst.. De hästar som blir bra hos Hultman blir verkligen bra..
Maharajah gjorde ett fantastiskt lopp, men Marshland var nästan ett snäpp bättre när han spurtade helvasst till andraplatsen! Grattis Stefan Hultman, Du är bäst!
Man är väl med i Travkompaniet……
#5 han hade inte kommit fram till maharjah för han satt ju bara och höll i han kunde ju bara släppt efter lite hade han vunnit ändå, :)

Han är bäst :)

#7 Tveksamt. Marshland kom i en jäkla fart, tror inte att Maharajah hade hunnit öka tillräckligt.
Vilken häst säger jag bara!

#9 Men Örjan hade hört att Marshland kommit loss, och ökat i tid i sådana fall ;)

Kan bara instämma! Vilken pålle!!
Man får gåshud så in i när man ser denna häst! Fy vilket lopp, är forfarande helt mållös ;D

Jäkla bar lopp och då ligga i dödens så länge med det är inte fy skam de där . Vi var ju där och stod närma och såg det vilken glädje efter målgång , det är så härligt att se :-)
min lärare är delägare i den :)
ja han är en fin häst han , jag så inte derbyt men jag såg kriteriet i fjol då han bra lekte hem segern hur lätt som helst !
Han äger helt enkelt !
men det är ju ingen dålig pappa bakom heller Viking kronos blodet är som våran motsvarighet till tyson II & vagabond blodet
Grattis till Team hultman !
" kul att hans skötare har kört ponnytrav det visste jag faktiskt inte "
Grymt bra häst :D