VILKA HAR FÅTT PENGAR?!
Ni som startade på Lyckseles heldag 27 juni 2009 och blev PRISPLACERADE, Har ni fått era pengar inbetalda ännu? Isåfall, vilket datum var detta?
Jag har försökt ringa till denna Ulrika som det stod nummer till i propparna, det går inte att komma fram på någon av telefonerna, vi ringde till kassören på lycksele travet och det svar vi var att det skulle komma i början av aug. Vilket känns konstigt när det blev sagt att utbetalningen skulle ske veckan efter det varit ponnytrav då de samma vecka hade fullt upp och inte skulle hinna.
Hur ska man gå till väga? Försökte ringa Kundstjänst på SPTF nu men det var lunchstängt, är det ingen annan som reagerar över att vi inte får våra pengar? I stortravet får man det ju iaf inom 1 månad. Borde inte samma gälla här? det ska ju inte gå 3-4 mån..
Jag ska ha 550 kr från Lycksele så det är ju inte "bara" en hundring direkt…
PUTT!
Är tacksam för svar!! (:
Har heller inte fått :(
#2 har ni ringt till någon o fått nå svar??
Hej!
Jag har fått svar, i går kväll. Ekonomiansvarige i Lycksele har fått alla uppgifterna, och ska betala ut så fort han fick möjlighet.
/Christina
#3 Vi har inte ringt till någon om det efter som det inte var så mycke pengar för Evve..tror det var en hundring =) men det ska ju iallafall betalas ut..
men nu verkar ju dom iallafall vara på väg =)

Vi har inte fått några pengar ännu…
tycker det varit otroligt dåligt ! det måste jag tyvärr säga, de säger olika, ljuger o hittar på.. tror dom att man ska glömma sina pengar för att de ska slippa betala ut? Ska de inte betalas ut inom en månad?

#7 tror knappast min mamma ljuger, och KNAPPAST att hon inte vill betala ut pengar? :S

Vi har inte heller fått några pengar…
Jag är rätt säker på att det är 1 månad som gäller även inom Ponnytravet.
#4 lustig formulering… " Så fort han fick möjlighet" vad menas med det ?
Ingen har fått pengar. För dom är inte utbetalda ännu. Men dom kommer enl. Ulrika att betalas ut.
#9 Vet inte vad som menas med det, men det kan ju vara precis vad som helst, semester, sjukdom, arbeten osv. Vet inte.
Den som väntar på nåt gott…. 
Mvh Christina
# 10 ånt har hänt förr (inte i Lycksele, men på andra håll), men då fanns det inga pengar…..
Hoppas ni får era pengar snart
#8, din mamma har inte gått att få tag på så det är inte hon som ljugit. Det var en karl som jag pratade med som kom med olika förklaringar på varför pengarna inte kom och sen talade emot sig själv! Ska kontakta SPTF och höra vad som händer, När dom har tid? ska det ske inom en månad så ska de ske inom en månad!
Det kostar ju att betala alla räkningar som kommer under säsongen och då är ju 550 kr en ganska stor del?! Det kan ju inte ta överdrivet lång tid att betala ut prispengar.. borde ju gå att göra rätt så fort.
Har inte fått pengarna för hagbard heller tror det var 800kr? Inte segertavlan heller men hoppas det kommer snart :)
Inom en månad ska man få sina pengar, och det är ju rätt lång tid som klubbarna har på sig.
Då ska jag verkligen ringa SPTF. Ja och dom hade ju inte ens alla lopp som var tänkt utan enbart 10 lopp. Andra banor betalar ju ut direkt på plats tex bergsåker som ofta har 11-12 lopp UTAN problem.. och då har dom väldigt ofta fulla lopp också som lycksele inte heller hade.
Men jag tänker fortsätta ringa och tjata för pengarna behövs!

#16 försöker du hitta bortförklaringar varför vi BORDE vara snabbare? herregud, jaja försök he kom.
#17 Vem ska man ta kontakt med om man vill ha pengarna insatt på sitt konto? Lämnade det där i Lycksele men vet inte om hon har kvar det..

Var det inte samma sak ifjol?
#19 Joo jag tror det var samma sak då också
Dom flesta klubbarna numera betalar ut på plats och det borde väl vara det enklaste . Tycker det är jättebra !
#18 På deras hemsida hittar du styrelsen/kassören http://www.lyckseletravet.com/
/Christina
dåligt av klubben
Finns fler klubbar som är sena med deras prispengar.

Men herregud det står att dom kommer inom kort?
och ja vi har ALLAS uppgifter.
Vad jobbigt att ni inte har fått era pengar än

Nu är det som detär. Ni som tycker det har tagit alldeles för lång tid, och blir arga och störda över det, har aldrig ni inte haft tid, fått problem, gjort bort er eller något sådan?
Ta det lugnt, jag förstår att ni vill ha pengarna, visst har det tagit lite längre tid än vanligt men..det kommer 

#27 exakt,
sitt och spamma SPTF om ni vill, men de kommer!

idag fick vi våra Pengar :-)
Vad bra att ni börjar få era pengar nu
Jag har inte fått mina, men vi kontaktade sptf idag och blev skickade till en person som skulle ringa o fixa detta. Vi fick även namn på personen som är ansvarig för att de skulle betalas ut så nu ska pengarna komma! OCH, man h ar 30 DAGAR på sig att betala ut.. DÅ ska man väl ändå hålla den tiden och får man problem som gör att det inte funkar kan man väl säga det när man ringer istället för att skylla på någon annan person o säga att man inte har ansvaret för det osv, det är de som gör att man blir ännu mer irriterad.
Men nu är det bra att pengarna utbetalas hoppas alla får sina pengar innan veckans slut!
#31 Vad konstigt att inte du har fått dina, när andra har fått

Det var precis samma sak förra året, pengarna kom i slutet på augusti. Ansvariga för utbetalningen av pengarna borde göras uppmärksamma på att det är 30 dagar som gäller även för ponny. De ska inte särbehandlas, då kanske folk inte vill komma tillbaka och tävla nästa år, och det vore ju synd för det är en trevlig bana med bra badmöjligheter efteråt 
Jag har inte fått mina pengar än :O ,, kom och tänka på det nu… En till sak att fixa
#34 Måste kolla om Evelina har fått sina..helt glömt bort det :(

Jah har fått pengar ;/