"Persénrockarderna" ?!
Har Persén slutat gjort dom ?
Finns dom att köpa på något annat ställe nuförtiden?
jag är helt fäst i dom ju :P
Haha jag tror inte han har slutat men han har flyttat till Gotland för ett par år sedan ju. Du kan köpa min om 1 år ;) Dem är skitsköna och bra!

Jag behöver en NUUUUUUUU jenny xD
Men ring honom dåååååååååå och fråga ! :D
ring rina bara ring ringa bara ring ;D

Hit med numret då CPPPPPPPPPPPP :D
sök på ENIRO
Sören Persén säljer fortfarande speedcarts, rockcarts, sulkies och selar, fast från Gotland. Han var bl.a. på Solvalla sista tävlingsdagen och levererade!
Hrrrrrmmmmm skriv till mig på msn så får du nummmmrrrreeetttttttttttt

jaaag ska beställa vaaagn :D
Har du ringt honom än?

Nääe , morsan skulle ringa . Vill du veta vilket nr som e rätt ? ;)

Persén rockarden är den bästa! Dock tycker jag inte om sulkyn som har säljer. Med speedcarten är också superskön! Plus är ju också att man inte blir så fattig 
Haha jaaaaaaaaaa vare d på eniro elelr d ja hade?
Någon som vet hur mycket vagnarna kostar ? Är intresserad av Både Rockard och Speedcart
Jag tror jag köpte min rockard för 3500 och speedcarten för kanske 2500. Det var rätt länge sen men det är på ett ungefär!
Någon som har kort på rockarden från Persén?

Ak han har en annan sort av en rockard med.. Synd att min dator är totalt rensad annars hade ja kunnat visa den med..
Jag kan skicka en bild på min rockard och speedcard ikväll!
Ingår hjulen på vagnarna, eller måste man köpa dom separat? Ser fram emot fler bilder.
Hjulen ingår. Jag hann inte ta kort idag men jag lovar att ta till dig imorgon!
#21 Tack för upplysningen! Ser fram mot bild imorgon då.

#18 Menar du en Swinger? Jag hittade ingen bild på en sån, och när jag sökte efter en på google så fick jag bara upp en masa konstiga swinger-klubbar! HA HA HA!
23# ja vet inte va dom heter men dom är tunga som ja vet inte vad å jätte lätt å komma i och ur.. De är ingen hög kant på..

#25 Det är en sån jag haft (och ska köpa nu) :D
Finns inge bättre än när man kan bara kliva rakt i och ur. Särskilt när man har Dolly mellan skaklarna . Hmm tokhäst :)
#21 Väntar fortfarande på bilden !
Jag har helt glömt bort det, jag LOVAR att ta kort ikväll och skicka!
Putteliputt!

Jenny alla väntar med spänning:P
Då får ni vänta x) haha
Tack för bilder !
jag använder persen rockarden på travbanan då jag tränar alla ponnysarna som jag har där… jag tycker att den e väldigt bekväm.. MEN man får ju all sand på sig =/
Och speedcaren e ju enormt skön!!! =)
Hur mycket kostar en sån speedcart?? E på jakt efter en ^^
Hmm håller inte alls med er om att speedcarten är skön - jag avskyr den. Noll procent fjädring, totalt stum! Och dessutom tung, ingen direkt "speed" i den….

#39 vet inte va du fått för vagn men min är otroligt fjädrad :)
#36 Ingen fara :) #38 Jag kommer faktist inte ihåg men kanske 2500? Nåt sånt.

Min speedcart är också obekväm! Alltså med fjädringen… Man måste typ väga 100kg för att det ska bli någon fjädring överhuvudtaget, tydligen… :S

Både rockarden och speedcarten finns att köpa på www.anderssoderlund.se
kallas även "Bullet" vagnar

När jag köpte min speedcard så kostade den något på 3.000 tror jag. då köpte jag den för ett år sedan. Och jag tror att dom kostar typ samma pris idag.