Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 635 ggr
AnnaLundin
0

Önskelista inför julen

Vad står överst på Din julklappsönskelista i år? (ej nödvändigtvis hästrelaterat)

På min önskelista står det mest bara kläder… :P Jag köper nämligen aldrig några kläder till mig själv utan bara till barnen. Och nu börjar ALLT i min garderob bli utslitet, så det är verkligen dags…

tearsofmemories
0

På min önskelista står de ett specialsytt selunderlägg till ponnyn min:)

Anna_
0

En Canon 350D el. 400D :D Hihi, inga billiga prylar..

Bergas-Flisa
0

En ny digetalkamra och pengar önskar jag mig bara. så jag kan köpa va jag vill

linnrisedal
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En egen häst, sen en ny dress!

divansson
0

En kamera är allt jag vill ha i år ;)  alltså.. en Nikon D80  eller en Pentax K100D…  ;)  haha.. båda är över 5000.. :P men men..  om ja inte får nån så har ja ju endå så jag kan köpa en själv.. Efter 2000000000års sparande kanske ;) hahahaha!

Ogge
0

Ett russföl :) men får nog inget iår iallafall

divansson
0

glömde säga en sak till.. ett hingstföl E: Tap In eller Viking Kronos eller Yankee Paco.. :) hehe Tap In är nog mest trolig av dom där då .. :P

VeronicaP
0

Har ju fått en bra julklapp alla redan jag ska ju ¨åka till Paris den 26-29 jan och titta på trav , har inte tänkt ge mig in  på att skriva vad det stora loppet heter där *S* men de flesta av er vet nog vilket jag menar Räcka ut tungan Det blir bara fel när jag ska skriva det nämligen *S

JMax
0

Presentkort och pengar till kläder…Börjar jobba igen efter mammaledigheten förste februari och har inte köpt nya kläder på typ två år så det skulle nog vara bra att göra…

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

AnnaLundin
0

#8 Är det möjligtvis Prix d'Amerique?

Colt
0

Har redan fått min ¨högst önskade julklapp! :) en unghäst!

Miii4
0

Köpte oss en tidig julklapp tidigare i höstas (bebis :)). Men annars vore DKNY's parfym trevligt :P Eller en bärbar dator.

VeronicaP
0

#10 precis och du kunde stava till det med *ler*

Tänk dig en hel helg utan barn, gubbe och bara kompisar *ler*

DubbelE
0

hum..högst på min lista står nog en ny Canon Systemkamera

_JonnaRoos_
0

fan vad alla önskar sig dyra saker :O ! är alla så rika och ger sina ungar vad dem vill ha;) ? hihi..

Becca_jansson
0

Jag vill har russtamböckerna och det ska jag få! Weiihhh!

juliapettersson
0

Jag vill ha en större säng så jag och karln min slipper trängas i 90:an. En 160 vore inte fel… ;)

Mollberg
0

Drar över till andra sidan Atlanten och köper mina julklappar där ;)

Nitro
0

Jag har nyss fått min högst önskade julklapp. Ett ettåringr russ :D

hannibal-roll
0

Jag önskar mig julmys med familjen i julklapp!=)

divansson
0

ähe.. :P  glömde att säga en sak.. :P ja önskar mig också en unghäst.. ;)  har varit å kolat på en underbra liten typ.. :) kommer inte ihåg stammen elelr namnet.. :P

Teja-Bea
0

Presentkort på hästshop. Ny dress. Canon 20D… Dyra saker =)

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Denna kommentar har tagits bort.
iiirma
0

#3 Det är så tråkigt att önska sig pengar så man kan "köpa vad man vill"! Är det inte meningen att ngn ska tänka ut ngn sak så det blir lite personligt???

Jag vill ha montétyglar bla :)

primusa
0

#15 rika? jag önskar mig en stor påse glatt humör. Finns på ICA har jag hört!

Denna kommentar har tagits bort.
hannibal-roll
0

Glömde säga att jag önskar mig snö också!! Ser lite svårt ut med det bara….

Anna_
0

#15 Jag har inte sagt att jag kmr få det.. Chansen är väl minimal ;)

Annelie-
0

En ny rockard vore bra!

giffan
0

#29 ja det vill jag oxå ha…. en grafströms =) Men det kan man nog troligen se sig i månen efter…

Så snälla barn får det nog bli som vanligt… å det e troligare att man får det ;)

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Johansson
0

Vit jul, snälla barn och en  generös tomte…

Kristina-
0

Snälla barn har jag redan, så vad ska jag önska mig då ? Kanske varma sockor och vantar,  så jag slipper frysa så !

Jennie_A
0

Jag önskar mig en ny rockard…

CoolaCrossen
0

#25, jag håller med dig, en påse glatt humör låter bra :) Jag vill nog ha en kamera jag med, en digital som kan ta många kort på rad *bra beskrivning va :P* och sen är det kläder, fotoramar, ett stalltäcke till mitt fullblod, hårprodukter och liknande…

Mimmo
0

Jag önskar mig en shettis. för min syster låter mig inte hålla på med hennes russ jämt( suck )

Boode
0

# 15 Det stod inte Vad man skulle få utan ÖNSKElista

Odena
0

Jag önskar mig ett par varma vinterskor och en ny pulka till att tolka i…

DubbelE
0

#15..haha man kan ju alltid önska ;).. men människan blir aldrig nöjd har jag hört..

amandahandersson
0

Digitalkamera, ny mobil, ny sulky, en till pålle å selar å sånt ^^ absolut nödvändiga prylar ^^

divansson
0

Är de bara dyra saker som gäller i år vah ??  Flört Fasst jag vill ju också ha dyra saker.. :P  ähe.. haha!..  ska minsanna ha de ja vill ha!!!  Neerrå!  haha!..  men i alla fall en kamera..  ;)

Andy
0

Vi har köpt vår julklapp redan gubben o jag,en bärbar data!!! Annars vill jag ha kläder. Att sonen ska få en rolig födelsedag o att den som är i magen väljer att komma på en annan dag….vill fira julen hemma med familjen ej på BB.

Millaaann
0

Du vet Jonna; nu för tiden så e barnen så bortskämda så dom får va dom önskar sig…x) hahahhah

_JonnaRoos_
0

märkere millan

thilda-
0

Ny sulky :P Digitalkamera… Mobil… Sele me Qh :P

Ny rockard… Kläder.. Smink.. Ny Stereo/Cd… jadu o mkt mer :P hehe

stuteriess
0

Blandade ponnylopp (penga-, resp. rekordhandicap) och att åldersgränsen inte ändras för att få köra totolopp!

Nitro
0

#45 Håller med dej!

russmamma
0

Att Sptf:s styrelse börjar arbeta för ungdomarna i ponnytravet, riv upp beslutet om pengahandicap och 16 års gränsen i insprängda lopp. Bygdetrav kan man köra som pensionär.

primusa
0

#47 Det är inget förslag om 16-årsgräns vid insprängda lopp. Åldersgränsen gäller enbart lopp med totalisator, alltså spel på hästarna, och det har mig veterligen enbart förekommit på Skrubbs när det gäller russ.

Och bygdetrav kan man köra även som 8-åring. Fråga värmlänningarna.

Nitro
0

Jag ska köra bygdetrav nu den 6e Januari & jag e 17 år så ;)

Millaaann
0

Jag tror "russmamma" menade Gotlands travtävlingar, och varför ska man just ha 16årsgräns där, man är ju 18år när man är myndig..korkad idé att sätta just 16…

russmamma
0

*48 Tanken bakom 16-årsgränsen verkar vara att det skall bli totalisator även på andra banor vid insprängda lopp, loppen skall alltså köras om ett ordinarielopp.