Sulky köpes
Hallåjen!
Söker en ponnysulky passande russ till vettigt pris och skick . Allt inom intresse.
Mvh Sandra
adda mig på Dehlin91@hotmail.com
Har en, och priset är: bud
joo jag vet har dig på msn … var ju för mig bilderna inte funkade att ta emot då du skicka
#2 a just ja…är tyvärr i skolan nu, men provar mejla dej ist med bilder:)

Hej..
Hör med Elina (som var med i vår förening förra året) hon har en royla sulky… röd tror jag den är/var. Jag vet inte om hon har sålt den är. Men det kan vara värt att prova ringa:)
#4 just ja !! Tack för tipset :)
#5 Elina har kvar sin vagn så ring henne
putt
#7 har du pratat med Elina?
Nej har inte gjort det . Men vet heller inte om det skulle blir bra till mina nya färger heller så vi får se …

#9 vad vill du ha för färg? Jag har en blå custom till salu…
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
gjärna en svart eller vinröd eller liknande ..

# 11..
Stina Drugge har/haft en svart/gul…. kolla på hennes tråd:)
#11 Det går ju alltid ringa både stina Drugge och Elina. Jag har deras nummer om du vill ha dem. men då får du pma mig
Och min ;)
jo men jag har deras nr … dock är det fel färger har redan snackat med stina.
#15 Men man kan ju alltid lacka om
Vi har lackat om flera vagnar… Den vi lacka om sist blev bäst för då köpte vi billack och sprayade på… Vi själva ska köpa oss en sulky som är röd… Men den kommer inte att vara röd sen……
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se
joo men vill inte lacka om en royal :P

Håller med #16, lacka om. Ska man köpa begagnat så får man nog ta den färg som finns :) Svårt att hitta en beg i rätt färg.
min förra shettis vagn lackade jag om. Men menar bara att jag vill inte köpa en royal vagn sen lacka om den .. Dom är ju så pass dyra och snygga redan så ska jag köpa en begad vagn som inte är i färgerna jag vill ha så blir det inte en royal iaf.
#20 kolla med riyal om de har några begad vagn i dina färger. DEt gjorde jag och de hade en vagn som hade blivit fel som jag köpte. Så kolla med dem.
jaha men ja ha redan kollat med alicia vi va in i vagn frådet men de fanns inga…
putt
men hör med micke han har mycke bättre koll på det där.

Alicia har precis lika bra koll som Micke kan jag lova !
Sen kanske inte Sandra vill slänga ut dom pengarna på en sulky just nu!
#25 precis =) .