Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 2416 ggr
Katrineberg
0

Jag har för många...

…så nu behöver några flytta hemifrån.
Katrinebergs Crille f.2006 e.Ruffsen 466 u. Pimpim 30-92-449 ue. Titan 260.
Katrinebergs Sasha f.2006 e.Ruffsen 466 u. Bonnie Bee Ess 4591 ue. Bond 438. Dessa två unga hingstar säljes eller lånas ut på längre tid, gärna då till trav. Bägge har haft träns och sele  några ggr, men pga min egen skada så är de ej tömkörda. Snygga och snälla att hantera och verka etc.

Katrinebergs Tina f.2007 e.Ruffsen 466 u. Beda Roll 4049 ue. Munter 326.
Katrinebergs Doris f.2008 e.Ruffsen 466 u. Beda Roll 4049 ue. Munter 326.
 Dessa två unga damer är INTE till salu, men lånas ut till dig som vill starta dem i trav. Deras helsyster Katrinebergs Melka har gått 2.00.2 i Finland och modern Beda Roll 2.11.6v, 2.11.3a, är helsyster med Aida Roll rek. 1.44.0, vinnare av SM, Lilla Elitloppet, Guld stoet mm. Utsedd till Årets B-ponny travare 2001. 40p på premiering.
Pappa Ruffsen har rek. 2.15.5v, 2.08.5a och 43p premiering och utställning.

Tre årsföl finns att tinga, ett sto och två hingstar av god stam.

Ring eller maila.

Malin Enghardt
Katrinebergs Ponnystuteri
Dammkärr
643 94 Vingåker
0151-126 99
070-652 26 18
redcliffes@telia.com

freneci
0

puttar upp

murkla
0
PernillaJ
0

Katrinebergs Melka har rekord 1.57,7; ny Tvåminuterstravare i Finland i år.

marika-J
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grann (e.Ruffsen) har rekord 1.54,2 och är en helt underbar häst!

Hoppas det går bra med försäljningen på dessa fint stammade hästar och att det kommer till bra familjer!

/Marika

Katrineberg
0

Tusen tack för uppmuntran och nya toppeninformationen om Melka! Är inte så lätt att hitta info om de finska hästarna tycker jag. Och Grann är en fantastiskt duktig travare!! Ja, tänk om folk kunde få upp ögonen för avkommorna, de har ju sådan potential. Fortsatt lycka till på tävlingarna! Glad

//Malin

rebeccajansson
0

Hej…

Jag kan underlätta det för dig när det gäller din finskägda uppfödning: http://heppa.hippos.fi/heppa/app?page=horse%2FRacingHistory&service=external

Katrineberg
0

Ett stort tack! Det var kanon att få den länken!! Skrattande

Pondus
0

Jag har precis kommit hem från besöket hos Malin på Katrineberg.

Vilka härliga, trevliga o mycket sociala hästar hon har. Jag vill höja ett finger för katrinebergs Sasha, den hästen har en otroligt fin form i kropp o ben, den som köper den härliga killen gör ett toppen klipp. Får han rätt hand o träning kommer han att visa sig kunna springa på banorna framöver.

#7 ska försöka att komma tillbaka snart o hälsa på igen : )

thilda-
0

skulle vilja se en bild på tina el doris

Katrineberg
0

Maila mig på min vanliga mail så ska jag skicka bilder. Tog lite foton idag, men har inte fått dem än. //Malin

DubbelE
0

Ytterligare en avkomma efter Ruffsen: Rocky Boy har gjort 2 starter o har rekord 2.39.5 men går bara bättre och bättre. en riktig pärla att köra/sköta och otroligt lättlärd!

Katrineberg
0

Ett jättegrattis till er!!! Så roligt när de kommer till start och att de blir uppskattade!!! Glad Lycka till!!!

Katrineberg
0

Å Nätte, Jätteroligt att du gillade Sasha, han är verkligen en toppenkille! Största kramen!!! Skrattande

Katrineberg
0

De som är intresserade av bilder kan nu gå in i mitt fotoalbum och kika. Dagsfärska bilder ligger där.

Pondus
0

Puttar upp för dessa fina charmiga ponnisar !