Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 724 ggr
Vikitoriaa
0

Årjäng 19/9 :)

Någon som har lust att tippa? för skojs skull :D

Starlista finns på vpts.se :)

Vikitoriaa
0

Jag själv kan börja :P hehe

Jag tror att nummer 7 Maximillian III tar hem segern.)

Som tvåa & trea finns det flera som kan vara med & slåss om platserna. Ekslätts Poseidon kan vara en av dem, Halvar tror jag också har en stor chans, har haft fina placeringar tidigare under året så han ska vi inte räkna bort. :P Hjärtungens Amita är i fin form så galopperar hon inte för mycket kan hon bli farlig??  

Min lilla chans värdering: 7-5-3

Ja fram med flera förslag :)

ryttarn
0

Att Maximilian III är största favoriten är inte så konstigt, tre vinster på fyra starter är ju ett bra facit, att det inte blev någon placering senast har ju sina förklaringar, att möta årgångseliten var nog lite väl tufft för honnom. Bara att hoppas att han ändå tagit loppet på rätt sätt.

Bakom Maximilian III är det lite svårare men jag tror att Hallvar tar den platsen, Hallvar är en ponny som verkligen har framtiden för sig, gillar honnom skarpt, har han en bra dag kanske han även kan utmana Maximilian.

Där bakom gör Jidde Japp och Eksl. Poseidon upp om den sista pokalen. Jag tror dock att Jide Japp har tillräckligt försprång för att hålla undan.

Mitt tipps 7-5-1

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Nitro
0

Jag tror att Ekslätts Poseidon vinner nu när han fått räser-grejer att springa i! Skrattande