Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 787 ggr
Boode
0

Kuskhjälp?

Jag är i akut behov av att få köra 2 lopp innan den här säsongen är slut så jag leter en vänlig själ därute som kan tänka sig att låna ut sitt russ till ett eller två lopp.

Jag står för anmälningsavgiften, transport kostnaden och ni får givetvis prispengarna om det skulle bli några sådana.

Jag är 17 år, 18 i november, har själv kört runt 70 ponny lopp  och 3 lopp med storhäst. Anledningen till att jag behöver få köra två lopp är att min licens annars går ut. Och anledningen till varför min licens går ut är för att mitt russ sto som jag i vanliga fall tävlar med har varit dräktig och iår fått föl så jag har inte haft någon möjlighet till att tävla.

Banor som passar bra är : Mantorp, Solvalla, Eskilstuna och Örebro.

PMa mig här eller maila till s.boode@hotmail.com eller ring 070-0123789

Mvh Sophie Boodé

Emmma
0

Är det inte så nuförtiden att har man licens för storhäst ingår ponnylicensen?

Boode
0

gör den? :D

lillazoogin
0

Jag har ett russ som står i borlänge och är själv avstängd till 9 okt om det finns nå passande lopp. 1,59,5 och ca 10000 insprunget

Boode
0

putt?

Tusen
0

Jo, så är det. Har du storhästlicens betalar du bara för den. Ponnylicensen ingår i den. Detta gäller även för antal körd lopp. Så om du körde minst 4 lopp förra året eller minst 2 i år (stor eller ponny) så är det inga problem fr dig. (Sen kan det vara kul att tävla ponny i alla fall.Flört)

stallnysater
0

Sophie, kolla upp det med SPFT. Så att du får svar direkt från dom!

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se