Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 486 ggr
Pinto_4ever
0

Sponsorer

Hejsan!
Har du några sponsorer?
Vilka då? (Asså vad heter dom)

mvh Marielle

Pinto_4ever
0

Jag skälv har ingen! :(
Skulle vilja ha nån..! :D

mvh Marielle

amandahandersson
0

Jag har Hotell Bodensia, som ligger mitt i Boden ^^

JMax
0

Hade när jag tävlade.

Det är svårt att hitta sponsorer, inte så många som vill satsa pengar på en ponnytravkusk tyvärr. Kolla släkten först, är det någon som har företag eller egen firma? Dyk på!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Pinto_4ever
0

okej.. .tack för tipset, ska kolla…

mvh Marielle

Bumbi
0

Ja är sponsrad av Morfar:P han ahr eget företag:) Gunnar Prefab i Rättvik

Svartkrut
0

Milwalker heter mina sponsorer, sen sponsrar min pappas företag också (K.L Montage) Glad  Marielle; Kolla med lite "mindre" företag. Dom är oftast villiga att sponsra så att det gör lite reklam för dom! Bara ett tips! Flört / Sanna

ozzkan
0

Japp, Mustad gör söm till travhästar

AndreaJonsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill också ha sponsorer , fasst de kanske inte finns nån som vil sponsra nån som inte kör så jättemycket?!  vart får man tag på nån??:D (Det är min häst på bilden , bara att de är en annan kusk)

Pinto_4ever
0

Tack för tipset…!

mvh Marielle

casandra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#8, andrea det är inte det lättaste att få tag på sponsorer, som så många andra här ovan också har sagt är det lättare att bli sponsrad om någon i släkten har eget företag, eller också kan familj/släkt höra på sina jobb.

Pinto_4ever
0

Men jag har ju släkt, men min mamma's jobb kan inte sponsra, och mitt pappa's kan inte heller det, dom sponsrar inte så, utan dom sponsrar tex. lopp osv. min farfar jobbar också på samma ställe där pappa min jobbar så han kan ju heller inte göra det. O min mormor och morfar jobbar ju inte… Så på det sättet är det ganska så svårt…! :D Men jag håller ju på att söka för fullt på "mitt" sätt…. :)

mvh Marielle

PS! Tack för alla tipsen…! DS!

HugoBoss
0

#11 , du kan ju kolla med familjens närmsta vänner, kusiner , ifall dina föräldrar har syskon & så :))

Ogge
0

Har min pappas firma på benet på dressen=NORDBERGSSERVICE AB Glad

Pinto_4ever
0

Tack för ditt tips till mej..! :D

mvh Marielle