Startlistor till guldstoet?
Finns det någon vänlig själ som skulle kunna lägga ut prel. listorna här när dom kommit ut på kanal 75?
Absolut, hoppas på ett bra spår..

# 1 vi me 

Du får gärna skriva till mig också Jonas när du sett dom :)

Här är de preliminära listorna från kanal 75!

Här kommer PRELIMINÄRA listor från kanal75….
Hade spår 8 år 2008 också, och det slutade ju bra! :)
Dock är årets startfält mycket vassare.

Detta blir ett intressant Guldsto för spec kat B som är otroligt jämna:)

åhhh, sämsta tänkbara spår för att öht få ett rek under 50 och någon placering.. Vår vanliga tur tror jag 
Fam. Ahlblom ni måste vara förföljda av taskiga spår. Har ni kommit på kant med Fru Fortuna eller..???
Ja i år blir det tuffare men säkert också mer spännande. Vi har väl ingen chans på seger men hoppas på ett bra lopp. Vi vet att hon kan….
Ja, har lite otur faktiskt men det brukar lösa sig ändå.
Jag har hellre spår 8 än 5,6 och 7 faktiskt. Slipper hästar utvändigt och sen sneddar vi neråt i banan och leder in i första sväng! Låter bra va? :D
jag tror att iva vinner ändå:)
Förresten, jag saknar Rosalind Ernst. Har inte sett henne på länge, hon är väl inte skadad?
Även Tiffy hade kunnat anmält, hon var dunderfin senast på Vsiby ju..

#9 Hmmm, det kan man säga, igen! 
Jättefint lopp, men jag saknar Thyra Tyrann, Tiffy, Alva Race, Rosalind Ernst & Ramona Ernst?!

Ja, inget roligt spår.. :) Tufft startfält.. tror att rosalind blev betäckt, eller stämmer det Camilla?
tror dock lite på Katla!

#12 vi glömde anmäla. vart planerat att hon skulle ut i detta lopp. så de va lite tråkigt.
Rosalind Ernst är dräktig med Darius Roll, det blev ett ganska långt avbrott i träningen så vi körde inte igång henne igen efter "Skåne-semestern".
Kul att det är så många fina ston anmälda

Lycka till Dundra & Zavanna =D

Katla i toppform samt subersnabba Varette från spår 2. Det blir ett riktigt tufft lopp.

Heja Katla :)
Vilket spännande startfält kat.B! många fina ston, kul!
Tror det kommer stå mellan Katla, som gått otroligt bra i år och kan nog putsa autorekordet ytterligare, Iva Roll som stod som segrare 2008 och Varette som kan gå fort om hon slipper galopperna..
Håller såklart en extra tumme för Solvallahästarna Iva, Varette och Celine.
Lycka till!
Ja, både Katla och Iva har ju vunnit tidigare. Men kanske det är Varetts tur att vinna i år.
#21 Eller Monitas ?
#22 Ja, visst skulle det vara roligt
men jag tror tyvärr att motståndet är för tufft. Men vi hoppas ändå på en bra placering. Fast det är klart man kan ju aldrig riktigt veta.

Jättefint startfält i kat.B!! Håller tummen för Katla!!