Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettom-sajten
Läst 1652 ggr
ryttarn
0

Tillägg till skrivreglerna

Vi har beslutat att prisdiskusioner och utsättning av pris på ponnytravare inte är tillåtet i annonser på denna sajt. Givetvis får man ha pris i annonser som rör tillbehör.

Tilläget i skrivreglerna ser ut så här:

Radannonser:

De annonser som tillåts är under forumkategorierna Säljes och Köpes. Där får man annonsera ponnytravare eller tillbehör till dessa. Bara i dessa inlägg får du använda orden till salu och säljes, när du har en ponnytravare eller hästutrustning som du vill sälja.

Pris får inte sättas ut på ponnytravare i annonsen och eventuella diskussioner och frågor om priset tages via PM eller via direktkontakt med säljaren och diskuteras inte i tråden.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

StuteriLA
0

vad ovanligt, på andra ställen, typ hästnet får man inte annonsera " utan pris " utsatt, inte för att det spelar mig nån roll men vore det inte bara enklare att låsa tråden i annonser? Så alla diskussioner gick via pm?

Anna Manberger, www.stuterila.seSkämtar

ryttarn
0

Nackdelen med att låsa tråden är att det måste göras mannuellt av mig, dessutom går den inte att putta upp.

Jag har synkroniserat reglerna med Gotlandsruss.ifokus så att vi ska ha samma regler. Anledningen är att det varit mycket "tjöt" runt priser på russ och shettisar. Därför har vi beslutat att göra på detta vis.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se