Kattedals Stuteri Gratulerar!
Grattis till kretsen kring Bonjoda, som debutvann på kalmar 25/7 2008 på fina tiden 2.22.
Bonjoda som för övrigt var utannonserad här på ponnytrav.ifokus för lite drygt ett år sedan. Jag håller tummarna stenhårt för att det ska gå lika bra med henne i fortsättningen.

GRATTIS!!!
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Grattis!

Grattis igen till Bonjoda som även vann sitt lopp på söndagen på kalmar!

Jag vill även gratulera Airiel och hennes Kusk och tränare Lina Sjöholm till segern på östersundstravet. tiden blev 2.17. Airiels mamma, Certina Roll, är syster till Darius Roll och Bond är pappa, så hon har lite att brås på.

#6 Airiel såg jättefin ut igår

Grattis till Ramona Mustang, som vann idag på nytt svenskt rekord på Skrubbs!
Grattis oxå till Graip som vann i fredags och vars mamma går här i hagen hos Allgunnens Opal G.
Ramona Mustang är helt fantastisk, tar inte ett felsteg…..kan det vara för att Vagabond är morfar?
Vad kul att det går så bra för dina uppfödningar. :)
Såg Bonjoda på Kalmar den 25:e, och hon var verkligen fin! Hon kommer att gå långt.

#10 jepp, heja vagabond. jag ser i vanliga fall rött när folk pratar korsningsavel, men man måste säga att Ramona blev ett ovanligt bra misstag.
#11 Tack! Bonjoda är verkligen superfin!
(det finns fortfarande två föl tillsalu.. )
#12, PM:a mig om de två som är kvar. :)

Grattis till Airiel och Lina Sjöholm som vann igår den 22/8 på umåker! vilket kanon jobb ni gör med min häst!
Ramona Mustang va ruskigt fin i båda sina lopp där hon gick bra tider i båda loppen. Har aldrig sett henne så lugn och avslappnad som då (inte när jag haft henne i alla fall). Tack för att jag får låna denna underbara ponny. TACK

Grattis till Ramona Mustang! idag vann hon Guldstoet för andra året i rad!

Grattis Bonjoda som vann idag på bergsåker!

Grattis Bonjoda som vann i lördags 25/10 på kalmar nytt rekord 2.19,9!

Tack tack 

#19 och grattis till segern med Gumino oxå när jag ändå håller på :-)

Grattis Amoretto som vann på axevalla den 24 maj på nytt rekord. 2.29.

Grattis Airiel som vann både trav och monté idag på Boden. nytt rekord 2.14,6 körde och red gjorde Cornelia Bergström.

Grattis Ramona Mustang som vann på solvalla den 13/6.

Grattis Ramona Mustang som vann på Rättvik 6/8 på nytt rekord 2.03

Grattis Ramona Mustang till segern den 2/8 på Jägersro, Mantorp den 5e juli och romme den 3 juli.
Grattis Oliver Pascal som var tvåa på eskilstuna den 2/8 på nytt rekord 2.20,3
Grattis Airiel som vann på Skellefteå 31/7 på fina tiden 2.06,3 nytt rekord. Grattis även till segern den 3 juli på boden
Grattis Nicola som vann på jägersro den 12/7 på nytt rekord 2.30,7
Grattis

Grattis Airiel som vann på Boden 22/8
Grattis Ramona Mustang som vann på Solvalla 22/8

Grattis Ramona Mustang till segern i guldstoet!