Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettmont
Läst 1344 ggr
isabellaaxelsson
0

Monte ponny sökes

är det någon som har en monté ponny kat. B som jag kan få tävla i monte eller låna?

Är ca. 1.60cm lång och väger typ 38-40 kg

madde89
0

var bor du ??

isabellaaxelsson
0

#1 har kalmar som hemma bana .

madde89
0

ok

jag bor här nere i  mälar dalen detv var ju synd at dun inte bode så långt ner annars hade  du kunnat ridit åt mig i nåt  lopp !

isabella-16
0

utmanar du mig i monten ochså xD

Tusen
0

#3 (en liten geografilektionFlört) Kalmar ligger mer söder ut än Mälardalen. (Ber om ursäkt för detta men läraren i mig har inte tagit sommarlov.Oskyldig) Kan vara bra att veta.Glad

marika-J
0

#5 haha jag tror Madde visste det då hon varit där och tävlat, men eleven i henne har nog tagit sommarlov.. Flört

madde89
0

jag har aldrig vart i kalmar och jag kan  väl tycka att kalmar ligger  söderut elller ???

det ligger väl  vid kusten +

nedan för västervik +

jag har faktiskt slutat skolan

haha

Tusen
0

#7 Just det, det ligger söderut. Ganska nära Öland faktiskt.Glad

Men du skrev:

"jag bor här nere i  mälar dalen detv var ju synd at dun inte bode så långt ner…"

…så det lät som om du trodde att Mälardalen låg under (söder om) Kalmar. Så tokigt det kan bli.

Bianco
0

jag rider oxå gärna monté åt nån, hemmabanan är Gävle (:

madde89
0

jahha  nej då det blecv en miss  i texten bara.jag tänkte mig inte för

hahhhahaha

isabellaaxelsson
0

# yeeepp det gör jag ! mohahha xD haha, nemen det skulle va kul att rida ngt lopp jue Tungan ute

isabellaaxelsson
0

isabella-16
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag rider oxå monte lopp åt er som vill :) har fått många uppsitningar på både heta och snälla :D har Jägersro som hemma bana. Kan rida i många olika stilar Fransk eller galopp eller helt vanlig ;) ( det är jag som är på utsidan på bilden)