vem är din idol?
hejsan!jag undrar vem som är din idol inom travet denna sesong?min är klart ERIK ADIELSSON!
Björn Goop å Johan Untersteiner : )

Erik Adielsson såklart 

LUTFI KOLGJINI! :)

Veijo Heiskanen

Örjan kilström..han tar sig ut från vilket läge som helst!

Jonny takter och Erik Adielsson

Har ingen direkt idol, men Örjan är min personliga favorit. Tycker Erik kör för tufft med hästarna överlag. Kan ju dra senaste exemplet, Groves Ben, haft 1 års uppehåll pga allvarlig skada, kommer ut till start, ska köras snällt och på extrem väntan(hetsig typ), Erik drar i högertömmen 700kvar och laddar iväg i 09 fart 300m, hästen var mycket trött imål. Ingen rolig comeback!

Erik adielsson är bäst!!!!!!!!!!!!!!
Erik Adielsson, numera :)
Gillade Åke Svanstedt bäst förut, men han brukar vara så sur i intervjuerna så, näää!

Intervjuverna med Åke är så bäst! En riktigt surgubbe, behövs i travsverige.
#11 Hehe! Det är ju alltid kul o se på iofs ^^

Lutfi Kolgjini.

**ERIK ADIELSSON!!!
mvh Marielle**

Jag har ju också en artist Idol, och det är ju förståss:
MARKUS FAGERVALL!!! :D
mvh Marielle

jag kanske int ska ha Markus på vem är din idol, det kanske bara är för kuskar!?
mvh Marielle

Jag gillar mer de kuskarna som "sparar" lite på hästarna, kan sätta sig på innerspåret helt enkelt! Finns ju en del kuskar som är allergiska mot innerspåret(såvida man inte sitter i spets).
Helt klart är ju Örjan Kilström utan TVEKAN!

Björn Goop
erik adielsson
Erik adielsson Självklart =D Men Jan- olov persson är inte heller så dum :=)

Ludde , har alltid varit.

Stefan Söderkvist!!!!

Örjan Kilström & Björn Goop

Erik Adielsson! Har hans autograf på hjälmen
Han e kung! finns ingen bättre!

ERIK ADIELSSON ÄR JU SÅKLART BÄÄÄÄST 

BJÖRN GOOP han är hellt klart bäst:)

Björn Goop kör ju klart bäst. Men Erik är så jävla skön i intervjuer, han säger alltid som det är, försöker aldrig förneka att han gjort fel. Och sen är ju Ludde grym! Utan honom dog travsverige ut :D!

Björn Goop! men Ludde är ju skitbra i intervjuer :D heh..

Björn Goop

Björn Goop självklart 

Finns Många bra kuskar….. Tex. Björn Goop, Erik Adielsson, Jörgen Sjunnesson, Lutfi kolgjini, Örjan Kihlström och Jorma Kontio finns många fler bra kuskar.

Erik Adielsson! =)
#33 Sjunnesson körde våran häst skitdåligt o sen dess har hon inte gått bra överhuvudtaget! Satte sig troligen i huvudet!

#35 Sjunnesson har kört Smasher nåra gånger och han är jätte trevlig och har kört våran häst superbra, gett han snälla lopp osv om han ändå inte hade chansen och vinna. Jag tor iaf att det beror lite på hur loppet blir kört och det som händer i loppen är inte precis alltid vad kusken önskar, sen är det skillnad på kuskar som uprepar samma "problem" i flera lopp och Sjunnesson har ju inte gjort det. Han ser man ju ofta på tv osv ;)
Själv tycker Erik Adielsson är en väldigt bra kusk och bra i intervjuena oxå, det ä'nda är väl att jag tycker att han har galopperat lite väl mycket i år ;)
Joakim Löwgren är en tränare jag tycker om, tycker att han alltid har toppfina hästar på travbanan som oxå har väldigt fin form ;)
Helt klart är Ludde K, en väldigt bra tränare med och som kusk har han blivit mycket bättre och tänker mer defensivt än förrut ;)

#34 , linnealinnealinnea, är du säker på att du skrev rätt nu? din idol är väl ändå inte erik adielsson?!
haha

Björn Goop, Mr 500. Helt makalöst! Björn sopar banan med Erik!

#35 Jörgen körde bort min häst igår på kalmar med. Loppet var 1640 och Jesper fick gå i tredjespår i 1400 av dessa!! Han var ändå 4:a med luvan oryckt och likaså urryckarna. Det han sa när han kom in var: "Han blev iaf inte trött". Nej, men om han ryckt luvan vinner han trots det loppet, då han svarar nått enormt på det! Så Jörgen är inte min personliga favorit för tillfället, och visst, alla kan göra fel. ´Men men.

Erik Adielsson såklart
M vh Perre_95

Erik Adielsson, Kajsa Frick och Björn Goop 

#41 Haha, ehm, han tog inte riktigt vara på sin häst chanser i de loppen jag sett honom köra. Han är väl ingen favorit precis;)

Björn Goop.. som nu också champion på Axevalla samt över 500 segrar WHOAW!!! Hoppas att det går lika bra i Frankrike/Olssons,AX

jonny takter o jorma kontio

#37 hahah jaaaaaaaaa! alltid vart och kommer alltid att vara! ;) bara för att du är dum och mobbar mej! :P
stig h johansson och Jan olov Persson e mina favoriter =)
#39 vet flera som inte gillar honom :/ det han sa om våran var att hon aldrig kändes bra i travet! nehe?! varför ge sej på ett varv från mål då och harva i tredjespår resten va loppet??
Örjan Kihlström är helt klart den bästa!

Åke Svanstedt

tränare: Stig H Johansson
kusk: Jorma Kontio
yngre kusk/ar: Erik Adielsson och Björn Goop

Björn goop och erik adielsson…

Leif Witasp, sååklart 
Örjan Khilström, han kör jättebra, han vann silverdivisionen med Arnie Somolli. Han är född på våran gård.