Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: utrustning
Läst 781 ggr
Nathalie_p
0

Akut tredelat bet!

Var köper jag ett tredelat bet till russ, måste ha det innan lördag, helst tidigare… Jägersro har inget nu.

Emmelie93
0

vilken storlek ska du ha? ;)

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

Nathalie_p
0

#1  11cm.

muskot
0

Ska det vara ett travbett eller ett vanlig tredelat? Hittar du inget så har jag både som du kan få låna.

Nathalie_p
0

#3 Tack det var snällt, ska vara ett tredelat travbett. Har beställt ett på Jägers, men de trodde inte att jag kunde få ett innan lördag.

När kan jag få det?

muskot
0

Jag är där inne på torsdag kväll, annars kan Sanna ta med det imorgon kväll om det passar bättre?

VeronicaP
0

11 lät stor tycker ju jag till ett russ hm …

Nathalie_p
0

#5 Vilken tid?

#6 Han har ett tvådelat som är 11cm och han på Jägersro sa att det minsta tredelade var på 11cm.

ellinorrasmusson
0

#5, annars kan jag ge det till nathalie? :) för jag är ju på jägers :)

// Ellinor Rasmusson
medarbetare på
engelskt fullblod ifokus

VeronicaP
0

#7 ok vi har inte så stora på våra ;-) det är den storleken som mitt halvblod har *ler

Vi använder faktiskt vanliga 3 delade bett till våra , alltså inte travbetten, 3 delat bett och rakt bett är ju de bästa betten till hästar tycker ju jag men så är det ju så att det inte får sticka ut för mycket på var sida om munnen för då kan det knipa och nypa i mungipan och inte ligga bra i munnen ..

Tyvärr är det väl så att travbetten inte har hängt med riktigt där, men de vanliga travbetten vet jag finns ju i 9,5 cm för det har vi här hemma..

muskot
0

Jag har aldrig sett ett 3-delat travbett i storlek 11, men däremot i 10,5 och 11,5. Jag kan ta med båda Nathalie så kan du prova vilket som är bäst..

Nathalie_p
0

Okej, ja han sa säkert 11,5 xD.

Men det är fixat nu. Tack så mycket Nilla :D

S-ylvander
0

Har du fixat det annars kan jag få det av nilla sen ger jag dig det på kritetiet x))

Karsk
0

#11 jag har ett som är i den storleken. du kan få köpa det om du vill..