Extra Medlemsmöte Axevalla
Inga fler föreningar som skall ha extra möte? Bra initiativ att hjälpa medlemmarna att bli varse förändringar.
Veritas odium paretFörvånad

#JO jag tycker nog att alla skulle behöva ha det , får väl se om jag får någon info :-)

Vi får hoppas att medlemmarna kommer på möten som klubbarna kallar till, det är ju då man har möjlighet att komma med synpunkter och förslag som klubben sedan kan vidarebefodra till SPTF. Det är ponnytravets framtid vi pratar om nu, ett arbete som ska inledas 2010.

#1 Gävle och Västerbo ska ha, kallelse är redan utskickat, nu hoppas vi bara på att så många som möjligt kommer och att alla kuskar får förslagen från arbetsgruppen och STC i veckan för att kunna läsa igenom det innan mötet!

Putt
Östanåkra/Vaggeryds Ponnytravare har kallat till extra medlemsmöte på lördag den 26/9, kl.15.00, på Östanåkra

Putt

Inte lätt att fixa till ett medlemsmöte där medlemarna faktiskt kan komma på så kort varsel. Eventuella synpunkter skall ju vara inne senast den 15 oktober……
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Nej, särskilt inte när man som jag gick och väntade på att det utlovade brevet, som alla medlemar skulle få hem skickat inte kom.Där försvann ytterligare en vecka.

Läs igenom dokumenten om tävlingsstrukturen på SPTF: hemsida
Välkomna

puttar:)

putt igen.

putt