Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 941 ggr
NovaRoll
0

Täcken köpes

Söker med ljus och lyckta regntäcke obs!! stl 110, även vintertäcke i stl 110. MVH

Christina-Lundberg
0

Finns det verligen täcken som har stl 110?
Den erfarenhet jag har när det gäller täcken, så är det så att olika fabrikat har olika storlekar. Storleken kanske heter 115cm, men kan vara ändå olika. Jag vet att jag köpte ett bukas regntäcke som var 115cm.. men det var för lite för min häst. Så det blev en retur på det, sedan provade vi Jacson och det passade betyligt bättre.

Summa sumarium, prova om du har möjlighet. Så finner du det du söker.

NovaRoll
0

Jo då det finns det, har ett som är köpt på Bidermans för 6 år sen. 115 blir för stort, räcker över knäna och för stort i halsen/bogen, 105 är för kort i ryggen + för trång i halsen/bogen….knepigt då stoet bara är 106. Tänkte att någon kanske hade något liggande då det är halv stl.  kanske sålt ponnyn och har kvar täcken till ingen nytta liggandes och skräpar lite undanstoppat. MVH

[cancan]
0

Shires täckena har halvstorlekar har jag för mig..  Dom sitter som en smäck på våra små russ.. passade även vår shettis bra när vi hade honom.. =) Fast då hade vi 115..

NovaRoll
0

#3 Toppen ska genast kolla, hittade ett på nätet beg. 110:a från Bucas, men får se om det blir ett köp. MVH

NovaRoll
0

Putt

Carpedium
0

Hästshopen.se har täcken i storlek 110 !

NovaRoll
0

Tack!!!!

NovaRoll
0

#6 Det gick inte att öppna underrubrikerna, testar senare. MVH

Kristina-
0
[sbergmark]
0

På royal hästsport finns det täcken i 110 var där i lördags och kollade .. du kan ju ringa dit om du vill .. Länkar hemsidan. www.royalhastsport.se

NovaRoll
0

Tack !!

thilda-
0

jag kan ev ha ett regn täcke i stl 110 till salu senare. beror på om jag tar hem en 2åring eller inte :P
täcket som jag funderar på att sälja är blått och har vatten droppar som mönster :D skit fräckt ;)

NovaRoll
0

Sätt ut en bild är du snäll!

thilda-
0

#13 har ingen bild på det tyvärr..  ponnyn är utlånad och hon har täcket med sig och jag har flyttat och har en ny dator :P men jag får tillbaka henne i november

emma88
0

jag hade 110 täcken till mitt russ. köpte dem på travshopen i mantorp. tror inte de finns på deras hemsida men du kan juh alltid ringa och fråga. köpte både regntäcke och fleecetäcke där. de passade perfekt. tror det var shires.

Belindaa
0

110 cm täcken finns absolut, men det kan vara svårt att hitta. Har sett någonstans, men minns inte vart!

[sbergmark]
0

somsagt finns på royal hästsport :)