Vilka hästar

Jag har Kålmans Polartösen och sen kör jag Alban, hade han hemma detta året men är tilbaka lämnad till ägaren. Jag kanske kommer köra Säby´s Allan Cross i något lopp, Syrrans häst, men vi får se. Sen vill jag gärna ha en tvååring, (Blir tre om några dagar =P)som jag kan vara med i Kriteriet med, va de i år med Polartösen.

Jag tävlar och äger Russvalacken Colt.

Ina Roll, Zamir, Filur av Björkebo och Neas Karenina
Jag har Norrskenets Jupiter och Zolero (e. Nicklas II) : )

Solos Harry Boy - Min egen ponny.. Men 2007 kanske jag skulle få tävla nåra andra hästar.. hjälpter till att träna en av dem.. han är en shettis.. kom ej ihåg vad han heter men han kallas i alla fall för Jacob.. :)

Jag tävlkar Dockie Bess och rider monté på Kantarell. Kanske ska köra nått lopp med Cato också näste år. Ingen av dessa e mina. Har ingen egen . Jag är catchdriver :P
Gofar Bus, Lina Scot, Kovu J, Flyt och Smedens Starlet!
Jag kör Arnold, Bonzon och Rosalind Ernst. Syrran kör Celektra, Decibelle och Ernst Ronaldo.

Jag har Bergas Flisa och så tävlar jag med en shettis som heter Breckan

Jag ska tävla med Ernst Rof:)

Jag själv har en shettis som hater Telia
men jag ha lånat en häst 4 år asså vi har lånat den i år och den heter Müsli men min syrra har ett russ som heter Zelda och så har hun en lisad häst som hater Risarvens Melker!
Jeg og min søster Iselin har disse:
- Dalsgårds Jack (shettis) rek: 2.48 Iselin eier jack med jeg trener og kjører løpa =)
-Monark (Gotlandsruss) rek: 1.53 Bare min :)
-Saimon af sten (Gotlandsruss) 03. skal starte 13 jan. min og pappa sin. Ustarta
-Raskens victor Rek 1.54 bare iselin sin, jeg skal ha han å kjøre løp med om noen år:D

Pondus Pirat - Varette :)

Jag äger Hults Chikita o CD's Mascot och lånar Hults Bonilla.. Bonilla är bara 2år nu iår och Mascot har inte startat sen 2005 men det är tänkt att han ska starta iår så vi får se.. sen tävlar jag Quinett Mo som har varit i min träning från hon var 2,5 år tills i höstas, iår är hon 5 o tränas av ägaren.. Sen har jag ett varmblod som heter Qul Partner också..
Jag äger russtoet Bejla som ska kvala i april.

Min familj har hela stuteri Teja. Med uppfödning att shetlandsponnyer och gotlandsruss. Vi har fött upp stjärnor som Tejas Monita (Kat B. 1.50) och Tejas Du-Bonette (Kat A. 2.22) Båda har slagit Svenskt trekord i monté.
Min egen största stjärna, som tyvärr inte får tävla längre, är Vagabondavkomman Valter. Han hade rek 1.51 och var bla 3:a i monté SM, 3:a i Elitloppet och 1:a i Lill-Hambon.
Till nästa år ska jag tävla med följande hästar:
Tejas Musseron 597. hingst f.-04. Vår nygodkända stjärna ska göra premiär på banorna.
Tejas Monique. sto f.-98. Monique tävlar i år sin första säsong med mig vid tömmarna.
Hults Pirita. sto f.-99. Pirita har vart mammaledig i 2 år och ska i år få göra comeback.
Micklas 554. hingst f.-98. Mickys gamla kusk Thomas Cannersten har blivit pensionär och jag tar vid körningen.
Crabaten. vallack f.93. Även Crabaten kommer till mig från Cannersten. Det är lillasyster som ska tävla honom i sommar. Men jag kommer nog att sätta igång honom under våren.
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Maracas & Bakelsen

JAg har Make me happy hanna på foder, men är ute efter en till att tävla med:)

Jag har Peron, e. Ripadals Benni, f. 2002

Jag Äger Pixie II å Rödjernas Sengana å Tränar Tyfon
Jag äger Distans en russvalack som har kvalat men ej startat än. :)

Jag, min son Pontus och min dotter Angelica äger tillsammans vår 5-åriga russvalack MAKE MY DAY. Min dotter Angelica tränar och tävlar honom.

#36 Va ska du göra me Pixie iår då?