ÅBY 11 OKTOBER
Tyvärr så måste Åptk flytta sin tävlingsdag den 11 oktober.
Ny datum blir den 25 oktober i stället. Anmälan på tele: 031-706 66 66 på måndagen den 19 okt mellan kl 8-9
ÅPTK`s styrelse

hm samma dag som Kalmar då …

Får man fråga varför ni måste flytta eran tävlingsdag ? Är ju rätt sent på det om man säger så ..
putt

På sptf's hemsida står det:
ÅPTK måste flytta sin tävlingsdag den 11 oktober till den 25 oktober pga brist av funktionärer. /Styrelsen i ÅPTK
Jättetråkigt att ni måste flytta tävlingsdagen, hade sett framemot Åby nästa helg…Nu vet jag inte om det blir Åby eller Kalmar :/

Jätte tråkigt!!
Nu måste man välja mellan Åby och Kalmar 
jag tycker att det är kanon bra för att jag är inte hemma den 11okt och jag måste köra några lopp iår föratt ha kvar licensen så :P gäller bara att jag får min häst vaccinerad nån gång…….

Där sprack den planeringen, känns som att den 25e blir i senaste laget för TT även om hon får tävla till den 31/10 och monis hadde ju ett sisådär lopp kan man säga…… Blir nog inget åby för vår del.
Tycker det är väldigt dåligt att flytta loppet så här sent inpå. Funktionärsfrågan får man väll se till att ha klart i god tid kan man tycka.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Funktionärsfrågan kan väl lösas, det finns flera klubbar i regionen som säkert kan ställa upp med funktionärer, man måste ju hjälpas åt.

#4 Aha , har inte kollat på SPTFs sida …
Ja för våran del blir det Kalmar den dagen , tror jag i allafall till 97 % säkerhet.
puttar upp
Läste precis detta på SPTF's hemsida:
ÅPTK:s flytt av tävlingsdag till den 25 oktober
Det blir inga ponnytravtävlingar på Åby den 25 oktober p.g.av kollision med KPT.s tävlingsdagar. ÅPTK är informerade
/Thomas Ljungman
SPTF:s tävlingskommitté
5 Oct 2009 - 15:14 av Webbmaster
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

Jah, där rök twixan sista chans, nu hänger det på Axevalla…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss