Startlistorna kommer ut ikväll, så håll ut.
Putt
putt
Ingen som har preliminär listor?
Preliminäralistorna kommer här

Tack Johanna!!!
Hur kan lopp 6 vara ett STC lopp?? Står inget om de i propositonerna…

#7 Under någon av de senaste tävlingsdagarna så skulle det ha varit ett STC lopp för KAt A men på något sätt föll det bort!? Så det kanske är lagt på denna dag istället..
JAg tror att jag behöver gå en kurs i att räkna på tillägg, trodde inte att min häst skulle hamna endast 20m bättre till i jämförelse med senaste lopp från tillägg då grundlagen nu är 2 sek bättre.
Är det någon som kommer ihåg hur man gör? Har för mig att det tom stod i gamla prophäftena till ponnysarna.
Det har nog blivit någon miss när proppen skrevs. Det är ett STC-lopp, så alla ni som ska vara med kom ihåg att det inte är någon startavgift i detta lopp.
.
#8 de skulle ha vart den 12sept enligt propparna men de blev nu istället de är de jag reagera på.. Bella var med i loppet den 12 som skulle ha vart stc..
#8 grundlagen gånger distansen delat på rekordet…
Lopp 6 kommer inte köras som STC lopp, utan det kommer att köras som vanligt kat. A lopp med prispengar och startavgift på 100 kr.
Eftersom det är registerat i systemet som STC lopp så kommer texten med när man lägger loppen, men det kommer att vara ändrat i programmet.
Loppet körs inte som STC lopp pga att proppen inte uppfyller Allmänna bestämmelser för STC lopp då det måste skrivas ut för lägsta klassen, finns att läsa på SPTF:s hemsida under dokument Allmänna bestämmelser för STC lopp 2009.