Whaow,
vilket jämnt lopp det ser ut att bli. Vem som helst i startfältet skulle kunna vinna. Hade varit roilgt om man kunnat se det loppet. Måstei alla fall önska alla deltagare lycka till.

haha, jaa.. det är inte någorlunda jämt.. :P
Säger samma, önskar dom andra som är med lycka till! :)
#2 Va? Tycker du inte fältet är jämnt? Hästarnas rekord ligger ju mellan 1.54,2 - 1.56,8 dvs alla ligger inom ett intervall på 2,6 sekunder. Det är ju rena varmblodsloppet!
Här är det verkligen dagsformen som kommer at avgöra. Kul!
#3 håller med dig Ann!
Pappa sa likadant när han fick se stratlistan, hästen med bästa dagsformen och som slipper undan galopp vinner, det blir spännande att köra :)

puttar upp tråden lite.
#3 Jag tror det var just så T menade, att det blev väldigt jämt. :)
#4 Jag håller med, det blir ett spännande lopp att köra :)
oj vilket lopp =)
#4 och #5 och alla andra i loppet. Så himla kul för er som får köra ett sån´t här lopp.
Vi har tyvärr ingen ponny i den klassen men den gången Malena körde Monita mot Superbusen och Thyra Tyrann på Sundbyholm blev det mest spännande och roliga lopp hon någonsin kört i alla fall. Trots få startande den gången kom dessa tre in mot mållinjen på rad och alla sänkte sina rekord rejält.

#5 ja det var så jag menade. Att det är VÄLDIGT jämt :)
Hoppas att fantazia inte galopperar nu, som hon brukar göra.
men om hon håller sig på benen så kommer det gå bra för pluttan min :)

Lite tippning nu då tycker jag, även fast det på förhand ser omäjligt ut att utse en vinnare!
Jag försöker mig ändå påt..
Indiana Dar verkar ha hittat formen och gått nya rekord i sina senaste starter, dock var det ett tag sedan för honom bakom bilden, men tror han är laddad till max. Grann är loppets snabbaste häst, dock verkar formen på nergång och galopprisken är stor, men travar han är han min segerfavorit. Rebecka Ernst har gjort det bar i varje start, dock "bara" 1 årsseger, ute efter en andra? Fantasia i ny regi, gick nytt rekord senast och har nog även hon många sekunder kvar att sänka om hon håller säg i rätt gångart. Men för att vara på säkra sidan tror jag Indiana Dar tar hem det här!
1.Indiana Dar
2.Grann
3.Rebecka Ernst
Stort Lycka till alla startande! Hade gärna sett loppet då det ser ut att kunna bli ett spännande upplopp.
#9 Friskt vågat - hälften vunnit. 

#10 men det ska bli spännande att få reda på vem som gick segrande ur detta lopp 
Inte bara jag som ska tippa väl? Kanske andra som känner till dessa hästar bättre?

Jag tror faktiskt också att Indiana Dar tar hem detta.
Men som sagt, om Fantazia håller sig undan galopp så kommer hon nog med en andra växel och är med på upploppet :)
heja grann! :) håll dig på benen!
håller med #13 heja grann :D
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights
#13,14 tack för stödet =)
haha ja vi får hoppas att han är på samma humör som han var på Bollnäs! Det blir iaf hans sista lopp för i år så vi laddar från start, blir det galopp blir det galopp, travar han kan det sluta bra :)
Någon som vet när ponnyloppet går? Står på gptk´s hemsida att så fort programmet kommer ut så vet man, men hur gör jag då som troligtvis måste ta ledigt de sista timmarna i skolan, slutar ju 17.00 på torsdagar så jag gissar på att jag inte kan stanna hela dagen..
Lopp 1 går ju 18.30, går det kanske efter lopp 1 tro? eller före?
tacksam för svar!
Tyvärr så har inte Gävletravets program kommit ännu. Direkt det är klart så kan man se på Gävletravets hemsida när loppet kommer att gå.

ponnyloppet går 18.00 :)

En travande Grann blir svårslagen, lycka till!

Fantazia kändes toppen idag när vi körde!
Hon kändes som hon gjorde dagen innan hon sänkte rekordet från 58.0 till 56.8
Så det kanske vil bli en rekord sänkning igen då! :D
Men frågan är hur hon kommer vara nu när hon ska starta på gamla hemmabanan.. Hon kanske inte vill ta ett steg ;)