Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 4049 ggr
aamaandaahh
0

Eran Kördress

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle tycka det vara kul att se hur allas kördressar ser ut! Lägg gärna ut en bild och förklara varför ni just valde just dom färgerna :)

Egen sydd dress eller Brizy spelar ingen roll! :D

aamaandaahh
0

Jag själv kör i en röd/blå dress just pga att jag inte hade någon häst när jag köpte min dress och alla saker finns att köpa i blått och rött.

Röd och blå är mina favorit färger och när jag köpte dressen visste vi inte om vi skulle köpa ett sto eller valack. Jag gillar att ''matcha'' dressen med grejerna på hästen. Så när jag kör Bless ( sto ) använder jag röda grejer och på Cocos ( valack ) blir det blåa! :D

jag och cocos på bilden!:)

aamaandaahh
0

När rider monte på fe´rgus därimot har vi svarta grejer på han och jag använder Fannys dressjacka, fast som är min nu :) Men där är färgerna orange/gul/svart.

Fe´rgus och jag på bilden med fanny :)

aamaandaahh
0

bild sen sm

[parlina]
0

Jag har rött och blått på min dress och på selen och vagnen…

Jag valde dem färgerna för att det är mina favvo färger.

På bilden jag och Pärlina efter vinst.

Karsk
0

Jag har grönt, blått och rosa på min dress, vagn och alla grejer.

De blev de färgerna för att mamma hittade den här vagnen och ville ha den.

Jatack
0

Sort/rød/ hvit bruker jeg på alt mitt utstyr til Jatack :)

thilda-
0

jag har rött, svart och vitt.. och försöker köpa lite nya grejor så allt matchar.. de enda som saknas är en sulky i mina färger :)

JessicaOscarsson
0

jag tävlar i rött svart och vitt :) vet faktist inte riktigt varför de blev dom färgerna. Tycker bara om dom all min utrustning matchar så snyggt och på fredag kommer troligtvis min dress som jag beställt i från mira :D

aamaandaahh
0

kul att läsa , alla verkar ha sin ''egna'' färg kan man säga. Hihi och att matcha verkar inte bara jag tycka är viktigt! :D tyycker att fler ska skriva och lägga in bilder på sin dress och tävlings utrusning! =)

Nitro
0

Här är jag och Pigall när vi tävlar. Blått svart och vitt hära!

xXMaaXx
0

Jag har gult som grudfärg och bruna/vita sömmar.

Jag har allså inget mönster på min dress.

Varför jag valde denna färgen är väl att gult och brunt har gått i arv i fyra genarationer, så det är en familje färg kan man säga;D

Så min farfars far, farfars bror, farfar, farbror, pappa och jag, har nu haft gult som grundfärg:))

[Mariaaaaaa]
0

Min dress är i blå/gul/vit :)
Jag har en blå vagn med vita stripes och blått selunderlägg + blå/vit förbygel och blå/vit hätta :)

fnut
0

jag har gul/orange/svart. pappas färger enklast så :) eftersom de är så svårt att matcha med gul och orange blir det svartvita grejer till fe´rgus :) jag har ingen bild på den här datorn :P

fnut
0

# 1 HAHAHAHA BILDEN!

aamaandaahh
0

#14 ja visst är du sööt.. glad för min skull ;) ahhahahaa

där haru bilden på fe´rgus sen östersund

fnut
0

tack :d

fnut
0

den där va inte sen östersund :P

hermitage
0

min dress är grön o vit. valde grönt för jag ville ha en grön dress:)egen sydd var väldigt svårt att hitta en grön jacka.

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

SandraErikssonn
0

_Jag kör i grönt och gult.

Mina hästar går med grön/gula/vita saker

Valde dom färgerna för min hästskötare och chafför har dom färgerna så  :)

Använder hennes dress då jag tycker min är mkt fulare! ;) haha_

jessssica
0

Blått och rött

valde dom färgerna för de är mina favoritfärger sen tyckte jag de passade bra ihop

:)

Bianco
0

jag har en rosa dress just nu, valde den när jag inte hade abbe. nu har jag honom och hela hans utrusting är grön så jag ska beställa en ny dress nu i grön med lite rosa .)

aamaandaahh
0

#17 nääe och ? :O tom sa det! :D

fnut
0

#22 haha, du ser väl själv att de är bergsåker ;)

Rovalds-Zurfa
0

Vet inte hur bra de synd men bästa bilden :) Min dress är blå/vit och de står Nåttaröhandelsbod på magen/ryggen/benen Jag har inte bestämt nått utan de gjorde Nåttaröhandelsbod då dom sponsrade mig

carsbo
0

kör i svart med blå ärmbindlar :) valde dom för att blått och svart är fint tsm och passande till en svart shettis :P

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

aamaandaahh
0

#23 har inte ens kollat på bilden xD

Winner04
0

Jag har ingen "egen" dress.. Kör i Calle Lindbloms gamla dress just nu.. ska dock skaffa mig en egen snart och då vill jag ha något med blå/röd/vit :)