Eran Kördress

Jag själv kör i en röd/blå dress just pga att jag inte hade någon häst när jag köpte min dress och alla saker finns att köpa i blått och rött.
Röd och blå är mina favorit färger och när jag köpte dressen visste vi inte om vi skulle köpa ett sto eller valack. Jag gillar att ''matcha'' dressen med grejerna på hästen. Så när jag kör Bless ( sto ) använder jag röda grejer och på Cocos ( valack ) blir det blåa! :D
jag och cocos på bilden!:)

jag har rött, svart och vitt.. och försöker köpa lite nya grejor så allt matchar.. de enda som saknas är en sulky i mina färger :)

jag tävlar i rött svart och vitt :) vet faktist inte riktigt varför de blev dom färgerna. Tycker bara om dom all min utrustning matchar så snyggt och på fredag kommer troligtvis min dress som jag beställt i från mira :D

kul att läsa , alla verkar ha sin ''egna'' färg kan man säga. Hihi och att matcha verkar inte bara jag tycka är viktigt! :D tyycker att fler ska skriva och lägga in bilder på sin dress och tävlings utrusning! =)

Jag har gult som grudfärg och bruna/vita sömmar.
Jag har allså inget mönster på min dress.
Varför jag valde denna färgen är väl att gult och brunt har gått i arv i fyra genarationer, så det är en familje färg kan man säga;D
Så min farfars far, farfars bror, farfar, farbror, pappa och jag, har nu haft gult som grundfärg:))
jag har gul/orange/svart. pappas färger enklast så :) eftersom de är så svårt att matcha med gul och orange blir det svartvita grejer till fe´rgus :) jag har ingen bild på den här datorn :P
# 1 HAHAHAHA BILDEN!

tack :d
den där va inte sen östersund :P

#17 nääe och ? :O tom sa det! :D
#22 haha, du ser väl själv att de är bergsåker ;)

#23 har inte ens kollat på bilden xD
Jag har ingen "egen" dress.. Kör i Calle Lindbloms gamla dress just nu.. ska dock skaffa mig en egen snart och då vill jag ha något med blå/röd/vit :)