Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: allmänt
Läst 2612 ggr
[Mariaaaaaa]
0

Vila i frid min vän..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hults Raptor född 2005 har idag lämnat oss, han kommer för alltid att finnas i våra hjärtan och jag har underbara minnen tillsammans med honom.

Jag fanns vid hans sida ända till slutet och innan han åkte vidare åt han 1 kg morötter och han det syntes att han visste att han skulle till ett bättre ställe.

Han togs bort pgr av extrem eksem som nu inte ger med sig och vi vill inte riskera fång genom att medicinera med kortison.. Han fick tyvärr sluta sitt liv som 4 åring med ett rekord på 2.17 och 2.550 kr insprunget.

Vila i frid älskling, vi ses snart igen!

thilda-
0

R.I.P raptor!
Beklagar sorgen, din finaste kung maria!

NatthaBlom
0

Usch har aldrig hört talas om att exemen kan bli så dålig så man måste avliva :S Hoppas han har det bra på de gröna ängarna! RIP

Flican98
0

Beklagar sorgen!! Han var jätte fin

[Mariaaaaaa]
0

#2 han kliade sig blodig varje natt, nu finns det inte ens knott kvar och han fortsatte, vi har provat alla möjliga salvor, schampo, balsam, sommardeo's osv.. ingenting har hjälpt och han led nå så fruktansvärt..

Men nu vet vi alla att han har det bra..<3

aamaandaahh
0

r.i.p raptor! :'(((( <3

Karsk
0

R.I.P Raptor. Tycker så synd om dig Maria.

Emelie89
0

Nej, vad tråkigt :(

ryttarn
0

Så sorgligt, lider verkligen med er.

#2 Det är något eller några fall varje år tyvärr…..

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Tusen
0

Så jättetråkigt. Så ung. Gråter Men ett korrekt beslut. Mår ponnyn dåligt får man lägga bort sina egna känslor.

ebba93
0

gud va hämskt:(

Winner04
0

Guv vad hemskt :'( skänker dig en varm tanke och varma kramar

Troj
0

Lider med dig :( men tycker du fattade rätt beslut.

FridaSimonsson
0

Hojja, skänker dig en tanke.. rip raptor

tindradar
0

rip raptor :( !

bea28
0

så sorgligt :( hoppas att han får det bra uppe i himlen.. skickar en varm tanke till honom och till er

Christina-Lundberg
0

Vi i Karsk/Gemini/Rasmus teamet skänker dig många tankar…

Sköt om dig och vi synes snart:)

ErikaAndersson
0

tufft och starkt beslut ni gjort. modigt!

skänker en tanke! R.I.P

Sombatic
0

tänker på dej men det var ett för honom bra beslut!/ Ingela

[Mariaaaaaa]
0

Igår var en tuff dag, men efter sömn inatt och en massa tårar igår så känns dagen helt underbar, jag vet att han hade det bra hos mig och att jag kan vara stolt över att ha fattat detta beslutet för hans skull! Han springer där uppe nu och är lycklig.. Nu vill han att jag ska fortsätta vara det och vi kommer ju ses igen! JAG OCH MIN KUNG.. :)

Tack till alla er som tänker på oss!
=)

amandahandersson
0

Rest in peace Raptor! Tänker på dig Maria!

SofieStrindlund
0

Oj! Va hemskt! :( men eksem är inte lätt! Huga, Vila i Frid! Ett bra beslut för honom! Tänker på er!

black_star
0

Jag beklagar sorgen ..!

stallnysater
0

Jag beklagar verkligen sorgen ='(

Jag måste samtidigt ge dig en STOR FÅNG MED ROSOR!!!
Tänk om fler kunde tänka på sina djur och inte vara så egoistiska!
Jag skulle ha tagit exakt samma beslut som du!

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

VeronicaP
0

Beklagar verkligen att det gick så långt att du behövde ta bort din vän,men du har gjort ett helt rätt beslut .

Väldigt starkt gjort av dig .
Styrkekramar

[Mariaaaaaa]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du är så saknad raptor.. Önskar det funnits mer att göra för dej! Nu finns du där uppe bland alla andra underbara individer som fått lämna jordelivet.. Lev loppan och ha det underbart !

skott
0

Hoppas han har de bra nu R.i.p

BoysonII
0

Usch :/ R.i.p

fffny
0

r.i.p ''/

Fanny Henriksson 

AndreaJonsson
0

Usch man blir helt tårögd av bara tanken att behöva fatta ett sådant beslut Gråter Men så länge det är det bästa för hästen så är det de ända rätta. Starkt och modigt gjort och jag tycker du tänkte helt rätt!

Stora långa styrke kramar till dig Maria

Mixie
0

Rip! Och creds till dig #0 Som var stark nog att ta det här beslutet!

//Mickan

Mandah
0
iiirma
0

Det är så hemskt :'( Minns så väl när jag såg han som litet föl i hagen på stuteri hult när vi kolla på Plexxus, helsyskonen. Lider nåt enormt med dej, och som sagt, Plexus ska göra sitt bästa för att lillebrorsan ska hedras!

murkla
0

usch hur denna eksem kan ställa till de. Och om ni har test allt och inget funkar då känner man sig hjälplös….. Tråkit…