Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1385 ggr
lillazoogin
0

Solvalla 17 okt

Kan någon lägga ut listorna när de kommer?

jessssica
0

putt

[DHIZA-bus]
0

är det någon som kan lägga ut dom preliminära listorna från kanal 75 när dom kommer är nyficken Glad

moan
0

Vill se listor……..sååå nyfiken!

ahlblom
0

Är Busen anmäld?

ebba93
0

vill se jag me nu:)

Zeleno
0

Listorlistorlistor :D

Annasruss
0

ingenting ännu?:)

marda
0

Men ta det lugnt och låt klubben få göra klart dom, det tar tid att göra dom!

Tycker det brukar gå väldigt snabbt ändå, med tanke på att alla jobbar ideellt.

marika-J
0

#8 håller absolut med dig!

Och förresten, vad spelar det egentligen för roll om listorna kommer idag eller i morgon, det är ju ändå samma listor som man inte kan påverka så mycket.. Jag kan gott vänta Flört

Tänk om inte alla dessa människor som jobbar ideellt skulle göra det, skulle vi då kunna ha ett fungerande ponnytrav tro?

jessssica
0

Alla är väl nyfikna förstås, men det är bättre att inte ha för brottom ut med dem :)

Malu
0

Jag som är från Gotland brukar vilja veta i god tid om man kommer med i loppen o.sv. så man kan boka båten så fort som möjligt för att få plats och veta hur vi kan samåka härifrån.Det brukar ändå vara sent att boka 5 dgr före…(Vi måste oftast åka hemifrån redan på fredagkvällen)Har man bokat så får man inte tillbaka kostnaden, men kan dock utnyttja den inom en viss tid.

Men som sagt det är ideelt arbete och kanonjobbat av arrangörerna som vi vet gör sitt bästa för oss alla!

jessssica
0

Jo det kan ju vara lite sämre då förstås, om listorna kommer sent "/

divansson
0

#11 Men om det ligger till så så ska det väl gå att ringa och fråga om man kommer med..?

superbusen
0

Busen är inte anmäld. Han har lagt skorna på hyllan för säsongen. Han har gjort det bra i år, så vi  kom överrens om att han skall vila lite nu. Tar nya tag sista säsongen 2010.

jessssica
0

startlistor finns på sptf. jag kan dock inte öppna dom på den här datorn "/

jessssica
0

Nån som kan lägga ut dom här? =)

Ammiii
0

Listorna!

ebba93
0

´monga hästar:D

carsbo
0

conrad kom med i båda loppen men flashi inte i ett enda Obestämd synd =/ stackars corren kunde inte fått värre motstånd heller lol

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights

ebba93
0

kom inte me  med oliver i ett av loppen heller..

Jennie_A
0

Undrar om montén kat B blir inofficellt lopp? I propositionerna står det att det ska vara rekord handicap. Men så står det inte i startlistan, alla står på samma volt Förvånad

C-Ainerud
0

#21 på SPTFs hemsida står dom inte på samma volt Glad så jag tror det blir rätt

Jennie_A
0

#22 Aha, då har de ändrat. I de startlistor som jag sparade ner från SPTF i förmiddags så gjorde de det. Då spar jag ner de nya istället Glad

AndreaJonsson
0

Ja kom inte med med någon av mina hästar :(