Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1298 ggr
Emmelie93
0

Jägers 18/10

Här kommer den preliminära Startlistan till fri handicap-loppet :D

http://www.montetravsport.se/ponnytrav/Handicap%20J%20081028.pdf

~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

Emmelie93
0

Puttiliputt ;)

~Stuteri Stenbydal~

Emmelie93
0

putt

~Stuteri Stenbydal~

ErikaAndersson
0

inga listor för resten av loppen?

S-ylvander
0

jo :)

Emmelie93
0

#4 var?

~Stuteri Stenbydal~

ahlblom
0

Preliminära listor från Kanal 75.

God tur alla deltagande!

Veronica-I
0

Är det någon som vet om första start går klockan 11.00 eller 12.00?

Emmelie93
0

ingen som vet? :O

~Stuteri Stenbydal~

Sara-Juventus2
0

jag anmäler 2 hästar och får kopp 1 & 2 , hur fan tänker dom :O

muskot
0

#9 Samma för mig, bra då är vi två som behöver sen defilering :P

Jossaa
0
#9   Sara dom kanske hoppades på att du ska åka hem tidigt ;)
Emmelie93
0

#9 men du kommer ju hem tidigt iaf ;D

~Stuteri Stenbydal~

skott
0

#9 Sara ska de börja tänka på att kuskarna inte ska köra loppen efter varandra nu med??? Då får de nog väldigt jobbigt med tanke på att de är ju några som kommer med en 6hästar och har kanske bara en kusk,..

Sara-Juventus2
0

#11 hahaha de tror du ´;)

#13 äh men de är skillnad då kan man inte göra så mycket mer änn att få loppen upptill men jag har två hästar, kunde ju fått ett lopp imellan iallafall,.

Sara-Juventus2
0

#11 hahaha de tror du ´;)

#13 äh men de är skillnad då kan man inte göra så mycket mer änn att få loppen upptill men jag har två hästar, kunde ju fått ett lopp imellan iallafall,.

VeronicaP
0

#14 Sara de kan inte ta hänsyn till en enda kusk , de måste se så det passar med hästar osv en del som går 2 lopp osv osv , klart man tycker det är tråkigt när man får det så men man kan tycke det är lika tråkigt när man får första och sista loppet för dagen..

MartinaFrick
0

Hihi, jag har 8, 11 och 12! SpännandeTungan ute

Blir nog lite sent till defileringen i lopp 12 för mig och Sprall-Allan!!! Måste byta vagn på mina inne i stallet, vågar inte ha galenpannan ute..!!!

Alla andra får väl vänta, inte hela världen tycker jag. Man har ju själv väntat på andra och det funkar ju! Tror och vet att alla jobbar på så fort det går, så om det hela råkar skjutas upp i 5 minuter dör vi väl inte av? Börjar ju 11 dessutom, så det lär ju inte bli skitsent.

Man får gå på adrenalinCool

Mille
0

Nä de flesta har väl fått defilera senare någon gång så sådant får man väl ha överseende med. Denna gången är det du nästa gång är det jag liksom…

Skönt att det börjar 11 tycker jag som startar sent. Ska bli kul att tävla på en ny bana :D Har hört rykten om att det ska vara mycket trevligt på jägers.

MartinaFrick
0

#18 Det är det! Välkommen och lycka till!

VeronicaP
0

Glöm bara inte anmäla att ni blir sena till defileringen , onödigt att få varning för att försenat ;-)

MartinaFrick
0

#20 Det gjorde jag sist, men då hade inskrivet glömt att skicka det vidare, så jag fick en liten söt varning ändåFörvånad OOOOPS, typ!