Raymondcheck önskas köpa!
Jag hade tänkt köpa en raymondcheck till mitt russ nu, och jag undrar om nån har någon att sälja? Helst ponnystorlek, men om det är storhäststorlek som ni haft på ponny så funkar det med.
Jag bor i Boden, och jag står för frakten.
Hör av er! hallonzoda_@hotmail.com
mvh /Amandah

De är inte dyra att köpa på tex Börjes och det är där jag köpt mina . urlätta att böja in och håller finfint också .
Jag har gjort mej av med typ 3 raymond nyss så jag har bara ett kvar synd nog :S

Jag har ett som jag inte använder,Men det är köpt på börjes och är inte lönt att sälja för en sån "liten" slant…Köp från börjes också…

#1 jag hade också från börjes, och försökte böja in dom, men det funkade inte alls.. pajsan fick inte ned huvudet i den.. men hon kanske har konstig form på huvudet:P
#0 du kanske kan låna av en kompis fårn början och se om det kan ha en från tex börjes? någon i klubben har säkert ett du kan låna och prova någon gång.
Ylva
#3, nja ;) har bestämt mig för att köpa en så jag har ^^ haha ;)
#1, joo, jag vet ;) dom e billiga på börjes. Men mitt russ har så sjukt litet huvud, så en ponnystorlek skulle nog va de bästa. Å sen e jag så klantig, så jag skulle haft sönder hela shiten om jag försöka böja X)

#3 Konstigt . Jag har säkert haft 4-5 st därifrån och alla har jag bara lagt på sidan mot golvet och ställt foten på så har det böjt sig jättebra! Fast det kanske är jag som är så tung att de böjs 

#4 Dessutom har jag haft ett sånt raymond på en liten shettis på 96 cm ;) såg nog kul ut men det satt helt okej ;)

#5 hahaha det va pappa som gjorde det åt mig:P så det va nog inte vikten det va fel på:P men ja tror att den blev för ihop klämd och den försökte vi böja ut den igen.. Sen är nog pajsan ganska känslig.. är det minsta som hon tycker är fel då hoppar hon…
Okej ;) Men vet nån om det finns i ponnystorlek?? För säkerhetsskull?? Mina muskler böjer nog högst ja… en tunn pinne X)

#8 jag specialbeställde min från en smed. fick betala 600 för den men det är det värt i längden. Det tjänar man in på några lopp om man jämnför med vart vi hade komit om vi inte hade haft den checken.
#9, okej : ) de kanske går att ordna här uppe med ^^

#10 det gör det säkert, du måste bara ha en ritning av en som passar :P så då måste du iaf hitta någon som har en i ponnystrl som du kan kopiera.
ylva
#11, mm.. får ta å checka lite på travet å kolla vad som finns :D om jag nu inte hittar nån i ponnystorlek:D

Beställde min från trav shoppen på kalmar inte jh's den andra i ponny strl helt perfekt

Amandah, du kan få prova min om du vill ? : )

Ps den är från börjes : )
Okej, påminn mig nästa gång jag e på travet ^^ Men visst funkar din till russ?

Japp, jo : ) jag göra de vi får väll talas vid : )
jepp :D