Axevalla 18/10
Någon som har tidsprogram för Axevallas heldag på söndag?
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

undrade med om detta!

Nej har inte sett något alls , har iof inte kollat deras hemsida , ibland vard et bättre förr när man fick något utskick om när det började i allafall ;-)

Finns inget på deras hemsida…..
Jerker Klang,
Travet är väl inte förrän på söndag. Normalt sett skulle anmälan inte varit förrän idag. Programmet kommer vilken dag som helst då vi hör till dem som fortfarande skickar ut program. Första start 12.00. Andra tider står i programmet. Jag har dem inte. Vilken klubb skickar ut en vecka i förväg. Har då aldrig varit med om det, jo kanske när anmälan var 14 dagar innan. Från en del banor får man dagen innan. Så sluta gnäll.
Kicki

#4 Var inget gnäll, bara en stillsam fråga. Börjar bli van att klubbar har sådan information på sina hemsidor, när det inte är så slänger man ut en fråga.
Jag måste planera en hel del för att få dit kusk och bli av med lite andra barn längs vägen. Alla vill då veta när man paserar…..
Men som sagt, det var inget gnäll utan enbart en stillsam fråga….
Jerker Klang,

#6 Kalas, tack så mycket
Jerker Klang,

Tack så mycket :-)

Tryckfelsnisse pausen är efter Lopp 5.

#9 Det står både efter 5 och 6, för min del hadde det varit mycket bättre om det vart efter lopp 6, men sådant är det….
Jerker Klang,

*putt* någon som vill tippa

Hm nu krånglar det här , bilen står på verkstaden så jag hoppas verkligen den hinner bli färdig innan helgen , är något vajsing med bromsarna.
#12 Oj, Bromsar kan vara ganska bra att ha.
Du får börja tidigt och köra sakta så att du inte behöver att bromsa
*ler*
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

#12 Det kan ju vara risk för halka och då är det ju bara farligt att bromsa :-)
Jerker Klang,

#13 & 14 Ja det är bara att rulla fram då , jag får börja på fredagen så kankse jag kommer fram i tid :-) .. Nä jag hoppas verkligen verkstaden hinner få ordning på den , jag körde ju även punka härmoveckan med våra åretruntdäck som vi precis hade lagt på , så jag hoppas att de även hinner laga det däcket och hoppas att inte fälgen har tagit skada , just nu har jag ju kört runt med 3 st året runt däck och ett sommar däck hm .. kanske inte så poppis om det blir halt och jäkligt till helgen ;-)

#6 kommer du att fotografera på söndag? Vore jättekul eftersom Monique ska med ner! =D
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
#16 Nej tyvärr! Jag är inte hemma, kommer nog ta mig ut till Solvalla istället… Får se om hon känner igen sig på sin gamla hemmabana:)

#16. Om det bara blir bra väder, så kommer jag och fotograferar i någon timme (de första loppen).
Någon som vet om provstarten bakom bilen blir en för shettis och en för russen?
Blir det bara en av varje? Tänkte om man har flera hästar man skulle ha ut?
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Bruakr ju bli en av varje , men allt beror kanske på hur många som ska göra provstart.