Vacker treåring Säljes!
Skugga
F.2006 Svart med stor hjärtformad stjärn 123cm Född på Lojstahed.
e. Duktig 568 (44p)
u. Interina 3327 A-prem
ue. Inter 380 AB (42p).
Skugga är mycket hanterad. Är van vid småbarn och hundar. Är trafikvan. Har gått på släp med vagn och kusk bakom sig, även riden rätt fram. Är van vid sele, sadel och träns.
Är utställd med (98877=39p), Premierad och stamboksförd iår med Klass II (37p) GII.
Är orädd och mycket framåt. Är en trevlig tjej som gillar att bli ompysslad. Kan passa till det mesta så som körning/ridning/avel elr trav, har två bröder som sprungit mycket bra på travet: Lojstasafir 2.02,4 & Lojstas Kalle 2.08,2.
Är snäll att lasta verka och sko. Är fång/eksem och skadefri. Har aldrig sparkats elr huggits. Har pass och är chippad. Är även travreggad och har mätintyg för iår.
Pris 15000:-
Säljes till någon som vill vidare-utbilda och kanske tävla henne i framtiden.
Kontakta Marika Jansson tel 0498-35080 Mob: 073-5803321. Mejla rebeccajansson-akerblom89@hotmail.com för fler bilder.
Ser jätte fin ut :)
putt!!
Denna annons är ej aktuell längre…
Hej igen!
Eftersom att jag ej fick så många svar på denna annons så beslöt jag att låna ut henne men eftersom att den blivande fodervärden inte kunde bestämma hur hon skulle ha det så beslöt jag att avstyra det hela. Skugga är nu återligen tillsalu och kommer inte att lånas ut, Endast säljes. Är någon intresserad utav henne så kan du/ni kontakta mig.

Måste bara säga att hon var väldigt fin. Gillar typen, om jag skulle ha nån mer ponny skulle jag helt klart vilja ha henne för extriören hon har är ju något att sukta efter..

va fint har hon ett hjärta i pannan:)
Gud, vad fin hon är. Skulle jätte gärna viljat ha henne men tyvärr har vi inte pengar att köpa ngn just nu utan bara låna ;((
Hoppas du hittar en bra ägare! 
Ja jag vill inte låna ut henne, höll på att låna ut henne till en tjej men hon kunde inte bestämma hur hon skulle ha det och så fick man 12-15 Sms om dagen med konstiga frågor…..
Denna annons är ej aktuell längre. Skugga såldes idag till Norge.