Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 843 ggr
iiirma
0

Säsongen 2009

Sammanfatta!

iiirma
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är nöjd med säsongen :)

Hults Plexus sänkte sej från 2.06,5 till 2.02,6 och fick med sig 2 segrar. Det jag är mest nöjd över är att vi va placerade i alla lopp vi starta i.

Han har dock inte fått allt att stämma riktigt, men de putsar vi på till nästa år!

Klubbmästerskapet på bilden, årets sista uppgift.

ebba93
0

de jag är nöjd med är att blexter sängte sin första start rån 2,03,4 till 1,58 :)och att han vann ett lopp :)

och sen är jag nöjd med romette att hon sägte från 2,15 till 2,01,8 :) och att hon van 4 lopp i år:)och andra fina placeringar:)

oliver är jag nöjd med att han sägte från 2,35 till 2,15 :)och alla hans fina placeringar med:)

Winner04
0

Finns redan en liknande tråd :)

iiirma
0

Hmn.. de måste jag missat totalt.

Sara-Juventus2
0

ängdalas rocky fick med sig 5-6segrar och blandannat 3a i derbyt, sänkte från 2.17.0 -2.01.1 ;D och även sure morsan på 15 år sänkte från 1.53.9-1.50.6 och fick med sig 2 segrar :) SUPERNÖJD

bea28
0

Jättenöjd med min säsong, Bolsan gick från 2,10 till 2.04. I sista starten hon gjorde gick hon under 2.00 sista 500, det är mer än vad jag vågat hoppats på..! Tyvärr blev det bara en seger i år, men det kan vi

Rafaela har också gjort en kanonsäsong. Gick på 2,07-tider i alla lopp hon startade sedan augusti, så hon var väldigt jämn och stabil. Väldigt skönt :) Vann tre lopp, och 4a i kriteriet.

Är jättenöjd med mina hästar i år :) Nu blir det vintervila och uppladdning inför nästa säsong!

Nathalie_p
0

Första året jag kör russ och Ljungens Copiad 3 år, tog 6 segrar och blev 5:a i kriteriet på 2.07,6 :) Riktigt nöjd :D

ScerryRicco
0

blev lite bygdetrav med ricco inte några jättebra plac men nöjd med han ändå han sänkte sej enormt under träning och har funkat fint och vart skadefri:)