Jag är nöjd med säsongen :)
Hults Plexus sänkte sej från 2.06,5 till 2.02,6 och fick med sig 2 segrar. Det jag är mest nöjd över är att vi va placerade i alla lopp vi starta i.
Han har dock inte fått allt att stämma riktigt, men de putsar vi på till nästa år!
Klubbmästerskapet på bilden, årets sista uppgift.

de jag är nöjd med är att blexter sängte sin första start rån 2,03,4 till 1,58 :)och att han vann ett lopp :)
och sen är jag nöjd med romette att hon sägte från 2,15 till 2,01,8 :) och att hon van 4 lopp i år:)och andra fina placeringar:)
oliver är jag nöjd med att han sägte från 2,35 till 2,15 :)och alla hans fina placeringar med:)
Finns redan en liknande tråd :)
Hmn.. de måste jag missat totalt.

ängdalas rocky fick med sig 5-6segrar och blandannat 3a i derbyt, sänkte från 2.17.0 -2.01.1 ;D och även sure morsan på 15 år sänkte från 1.53.9-1.50.6 och fick med sig 2 segrar :) SUPERNÖJD

Jättenöjd med min säsong, Bolsan gick från 2,10 till 2.04. I sista starten hon gjorde gick hon under 2.00 sista 500, det är mer än vad jag vågat hoppats på..! Tyvärr blev det bara en seger i år, men det kan vi
Rafaela har också gjort en kanonsäsong. Gick på 2,07-tider i alla lopp hon startade sedan augusti, så hon var väldigt jämn och stabil. Väldigt skönt :) Vann tre lopp, och 4a i kriteriet.
Är jättenöjd med mina hästar i år :) Nu blir det vintervila och uppladdning inför nästa säsong!

blev lite bygdetrav med ricco inte några jättebra plac men nöjd med han ändå han sänkte sej enormt under träning och har funkat fint och vart skadefri:)