Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 860 ggr
savrarpstuteri
0

MIXtravtävling

I dag har det varit MIXtravtävling som avslutning i travskolan på Vaggeryd.

Det var ett glatt förväntansfullt gäng som kom för att göra sina starter.

Allt från clear round nybörjare med medhjälpare upp till "tantklass" på tid.

Många felfria rundor blev det i de två clear round klasserna där även rutinerade ponnytravkuskar startade, i  tidtävlingen  för de yngre vanns av Moa Andersson/Ripadals Gia efter en snabb runda.

"Tantklassen" vanns av Hele´n Hård/Meliza.

Ett strålande fint höstväder gjorde sitt till att detta blev en pangdag!

Efter prisutdelning, gott fika i cafeterian skildes vi åt och många var de som sken glatt och frågade så det här evenemanget skall återkomma!

En fotograf var på plats och hans bilder kommer upp på www.gaffron.se

Holmqvist
0

Måste bara tacka Nettan för denna fantastiska dagGlad och allt annat du gör för att ALLA ska få vara med efter sin egen förmåga. Jag frågade mina pojkar vad som var roligast idag och båda svarade: LEKPLATSEN! Ja, inte vad jag önskade men dom hade väldigt skoj och det var tanken med dagen. Vila nu alla som har varit med i travskolan så laddar vi till näst termin. /Camilla och barnen

[vigalund]
0

En helt underbart rolig dag!Skrattande Mina tre flickor strålade i kapp med höstsolen i dag! den yngsta(Stina 5 år) som fick sin FÖRSTA rosett i clear rounden, och ja, jag fick sätta upp ett band på väggen, där hon kan hänga sina rosetter, hon sa nämligen att hon tänker samla på dem(för pokaler är lite svårare att få, konstaterade hon, för då måste man vara lika stor som Emma-Charlotta….)

Dessutom ett STORT TACK!!! till Annette Ericson som med sin eldsjäl värmer oss alla på vaggerydstravet, och med sitt engagemang har skapat en glad och levande travskola! För 2 år sen startade travskolan, och i torsdags var det 18 elever på travdaglägret! 27 starter i MIXtravet i dag! OCH en licenskurs med 5 nya kuskar!!!Skrattande

Sist men inte minst, TACK! alla mina underbara vänner som jobbar i travskolan(och andra föräldrar som ställer upp och rycker in o hjälper till där det behövs, inkluderat "gubbarna") En toppen rolig säsong är till ända, och nästa ska bli ännu bättre……Skrattande!/ Kram från Annica, Björn & flickorna

Mina bilder från dagen hittar ni på:

www.vigalund.pixbox.se

savrarpstuteri
0

# 1 o 2 Tack snälla ni Glad och tack själva Glad!

Jättekul med de fina korten från idag!

Hagelberg
0

Åhh, vad avundsjuk jag blir! Har gått och tänkt på er hela dagen (ni kanske har hickat?)
Till våren får jag komma och ha med mig ett knippe barn, börjar bli några stycken här Skrattande

savrarpstuteri
0

#4 ni är så välkomna Glad!

[cancan]
0

Åh, va kul o se bilder på Drömprinsen =)

savrarpstuteri
0

#6 Vad kul att ni kikat in o sett Drömprinsen Glad!

Hon som kör heter Johnna Arvidsson och hennes favvoponny heter just Drömprinsen Glad!

savrarpstuteri
0

Nu finns det bilder på www.gaffron.se Glad!

Klicka på "loket" sen på sidan för ponnytravskolan.

savrarpstuteri
0

Nu finns det mer bilder på www.gaffron.se Glad!

[vigalund]
0

#9 vilka fina bilder han har tagit!!!ser dessutom att jag (annica) o Therese, som båda körde tantklassen, är med(och se våran fokusering, vem hade egentligen roligast????) stortSkrattandeFlört……..