hur många???:)

3 max, om de inte är ngt speciellt.
fanns en tid då man körde 5-6 shettislopp/dag, hann aldrig koncentrera mig ordentligt på varje häst då :P

Jag har kört 9 lopp en dag . Men då blev det liksom så mycket att det inte ens var kul . Nu när jag har 2 hästar att tävla med kommer det väl bli max 3-4 lopp per dag.

2-3 stycken.. det är aldeles lagom. då har ma tid att titta på alla andra ochså

har bara haft en häst att köra så då blir de bara 2 men hoppas få min andra häst till start i år
Brors på hur många hästar jag har till start..men om alla tre startar så blir det 3st/dag om ingen av dem går i två lopp..

Jaha… 1 med Odena och kanske även kör några shettisar då kanske det kommer upp i 2-3 lopp/dag

Oj, det är väldigt olika. Ibland är det bara ett lopp och ibland upp emot 5-6 st. Tror jag kört 6 st som mest. I år har jag en häst till så det blir väl 3 lopp minst per tävlingsdag.

Som mest 3 bara. Oftast 1-2 då slipper man så mkt stress och kan titta på kompisarna å sånt

Mest är väl 3-4 men syrran kör ju lika många så det har varit som mest sammanlagt 7 tror jag. Men jag brukar köra 2-3 Tösen i ett och Alban i 1-2 men Tösen ska kanske gå 2 nån gång iår, när hon har blivit 4 år. :D

som max har jag kört 8 lopppå en dag, sista året med shettis.. de va stressigt tur man har kompisar som hjälper en att värma..
förra året tror jag de blev fyra som mest..

det är olika idland får jag köra andras hästar men om jag bara kör mina shettisar så är det 4 lipp pär dag men i år så får jag köra russ och så kan det ju bli både mer och mindre!

hmm, som max blir det väl 3 nu förtiden! under de sista shettisåren brukade de bli mellen 4-7 lopp per dag, de va kul men stressigt! :P

En gång körde jag 9 av 14 lopp på sundbyholm. Jag hade 6 tävlingshästar… Det blev ganska så stressigt!
Till i år har jag 5 tävlingshästar, och alla kommer inte att vara med på samma tävling. Så det blir kanske 3-5 lopp/dag.
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

ja en gång körde jag typ 9-10 lopp på en dag men jag kommer ha 7 tävlingshästar 2007

Jag kör minst 2 lopp.
Har kört som mest 3 lopp på en dag
Jag kör så många jag kommer åt ;) Har kört 4 lopp å ridit ett lopp om jag inte minns fel som mest:P