Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 874 ggr
SimbaPebbles
0

hur många???:)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur många lopp kör du max på en dag???jag kör typ 6 lopp max på en dagRäcka ut tungan

Miii4
0

3 max, om de inte är ngt speciellt.

fanns en tid då man körde 5-6 shettislopp/dag, hann aldrig koncentrera mig ordentligt på varje häst då :P

Nitro
0

Jag har kört 9 lopp en dag . Men då blev det liksom så mycket att det inte ens var kul . Nu när jag har 2 hästar att tävla med kommer det väl bli max 3-4 lopp per dag.

linnrisedal
0

2-3 stycken.. det är aldeles lagom. då har ma tid att titta på alla andra ochså

martinasvensson
0

har bara haft en häst att köra så då blir de bara 2 men hoppas få min andra häst till start i år

Millaaann
0

Brors på hur många hästar jag har till start..men om alla tre startar så blir det 3st/dag om ingen av dem går i två lopp..

Odena
0

Jaha… 1 med Odena och kanske även kör några shettisar då kanske det kommer upp i 2-3 lopp/dag

SimbaPebbles
0

Räcka ut tungan

Anna_
0

Oj, det är väldigt olika. Ibland är det bara ett lopp och ibland upp emot 5-6 st. Tror jag kört 6 st som mest. I år har jag en häst till så det blir väl 3 lopp minst per tävlingsdag.

Eufemia
0

max 2 men Effi orkar inte så det blir 1 men kör även nån annan häst. Bara dom är snälla.

Becca_jansson
0

Det mesta lopp på en tävlingssdag är väl 8 lopp, jag hade så ont i ryggen efter det. nu håller jag mig till 1-2st.

jessssica
0

Som mest 3 bara. Oftast 1-2 då slipper man så mkt stress och kan titta på kompisarna å sånt

ozzkan
0

Mest är väl 3-4 men syrran kör ju lika många så det har varit som mest sammanlagt 7 tror jag. Men jag brukar köra 2-3 Tösen i ett och Alban i 1-2 men Tösen ska kanske gå 2 nån gång iår, när hon har blivit 4 år. :D

Cherriese
0

som max har jag kört 8 lopppå en dag, sista året med shettis.. de va stressigt tur man har kompisar som hjälper en att värma..

förra året tror jag de blev fyra som mest..

BodenPerre
0

det är olika idland får jag köra andras hästar men om jag bara kör mina shettisar så är det 4 lipp pär dag men i år så får jag köra russ och så kan det ju bli både mer och mindre!

Olivia_Lundrgen
0

har bara en häst nu så det blir max 2

Liiiiiiinn
0

hmm, som max blir det väl 3 nu förtiden! under de sista shettisåren brukade de bli mellen 4-7 lopp per dag, de va kul men stressigt! :P

Teja-Bea
0

En gång körde jag 9 av 14 lopp på sundbyholm. Jag hade 6 tävlingshästar… Det blev ganska så stressigt!

Till i år har jag 5 tävlingshästar, och alla kommer inte att vara med på samma tävling. Så det blir kanske 3-5 lopp/dag.

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

danielle
0

ja en gång körde jag typ 9-10 lopp på en dag men jag kommer ha 7 tävlingshästar 2007Cool

SimbaPebbles
0

okejCool

Valkyria
0

Jag tror att jag har kört två lopp och ridit ett montélopp som mest på en tävlingsdag..

AmandaZ
0

Jag kör minst 2 lopp.

Boode
0

Har kört som mest 3 lopp på en dag

amandahandersson
0

Jag kör så många jag kommer åt ;) Har kört 4 lopp å ridit ett lopp om jag inte minns fel som mest:P