Grattis Rebecka och Marquis Leaf !
Grattis :D
GRATTIS!
Stort grattis :) det var på tiden att ni fick vara först över mål efter alla era 2a platser :)
Grattis

Grattis! Han såg jättefin ut i loppet!
grattis =)
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights

Grattis

Nu verkar det ha lossnat!
GRATTIS till KM:et på "nytt rek" 2.18
!

#8 skönt ändå att det inte är officiellt *ler* , var nog faktiskt en hel del som gick nya rekord i vårat KM

Kan ni inte lägga in fullstäldigt resultat från KM:et?

#10 ligger på våran hemsida under resultat Kima men jag kan väl lägga in en länk här ;-)
Nu var det ju så att hästarna hade väldigt mycket till lägg om man säger så men jag gör en egen resultat lista *S* så snart kommer det ;-)

#11 Trodde först att det var Mary som vann eftersom det var bild på henne på eran startsida och det stod KM men sen hittade jag resultaten till slut.

#12 Nope , du vet jag kunde ju inte ta några kort själv , då jag satt i tornet *S* , så det tog tid innan jag hittade bilder , men hittade en bild på marquise som ligger under tävlings information.. jag har spridit ut bilderna lite .. De är ju lite dåliga på att skicka bilder och annat och fotar inte jag så får jag fjäska för andra att få bilder hm ..

Den hamnade fel den bilden men det såg jag när jag hade släkt ner allt och har inte orkat ändra den skulle legat under resultat eg … får ändra det nästa gång jag ska uppdatera hemsidan .