sulky tillsalu
sulky passande russ säljes. använd ca 20 gånger, mycket bra skick. qhfäste.
finns i malmö.
pma för mer info ^.^
// Ellinor Rasmusson
medarbetare på engelskt fullblod ifokus
bild ? :'dDD
Fanny Henriksson

vad ska du ha för den ellinor? ;)
har du bild att lägga in?

hade man pengar så ;)

Vad hade du kunnat ge för den då? :)
vf ska du sälja den? ;)
~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus
#7, för jag har en ny :)
// Ellinor Rasmusson
#8 ok :)
~Stuteri Stenbydal~
Sajtvärd på Gotlandsruss.ifokus

#4 kolla på hästens ben den hästen som är på andra sidan om den hästen som syns mäst, hela benet är konstigt på den andra hästen:S
#10 jag tror ingen kollar på det med tanke på att det är en sulky som ska säljas i denna tråden.
För i övrigt ser ja inget konstigt alls med nån av hästens ben, om du menar bakbenet så är det för den har vinterpäls och det är hästens färg, och frambenen, den har knäkappor på sig. Hästen på bilden som du menar stod i stallet där jag står innan, så jag vet att där är inget fel på den 
#11 jag ser inte heller något fel på benen? ;D
// Ellinor Rasmusson

#11 #12 Ganska rejält genomtramp på frambenet, det är nog det #10 menar.
#13 nej, då det är jag som är fotografen kan jag säga att imed fokusen inte sitter på den hästen, så är det en "synvilla". kallas rörelseoskärpa, det blir utdraget och suddigt.

förlåt att jag saa de ville bara veta men alla blir ju så sura när man komenterar….
#15 jag blev inte sura alls, sa bara som det var om bilden. att du sen tog det surt kan inte jag rå för, förlåt över det, men detta är en tråd där en tjej ska sälja en sulky, så nu behöver vi inte snacka om detta mer.
såld
// Ellinor Rasmusson

tack för en bra sulky:)
#18, var den bra? :D
// Ellinor Rasmusson

vi har inte provt den så mkt ännu men den passar hästen bra och ser helt okej ut!:) vi är nöjda!!!
Härlet! :D
// Ellinor Rasmusson