Vinterkul :D
är det fler än jag som brukar "leka" lite med mina hästar på vinter tex. Tolka osv??
leker även på sommaren men nu är de inga tävlingar så de är vila och inte lika seriöst : )
lägg gärna ut bild oxå : )
Bild: från i dag när jag tolkade på ett nytt sätt bakom min Telia : )
brukar även tolka bakom sadel och vagn men testade ett nytt sätt idag : ) Hon tyckte de var svin kul :D
Med duffen lekte man ju hela tiden xD han var en liten puss gurka <3
Vi lekte följa john och så men med lampa är det inte riktigt samma men ska typ göra nå kul till veckan :) Kanske komma till dej xD

Tolka är de roligaste som finns så de brukar jag också syssla med ;)

#0 Exat som du brukar jag också göra med mit russ jättekul :)
tyvär har jag ingen bild
har ni snö i boden nu??

#4 joo vi har snö i Boden nu fast inte så jätte mycke men nog har vi fått lite granna nog : )
Ååh skulle vara kul att testa o tolka med våra :D
Blir så avis när jag ser hur mycket snö ni har redan :O här i mantorp/linköping är det ingenting :'( haha.. Vill ha snö så man kan leka i snön med hästarna :)

Brukar leka med ponnyn jämnt och ständigt, går sällan en dag utan lek och bus ;)
Har dock aldrig tolkat med honom även fast det kanske vore lite kul att prova, men vi får se.. Han skulle nog dra iväg i full fart så njaä ;)
Fast nu är de ingen snö här än, tyvärr.

Jag brukar tolka med mina hästar! Både jag och hästarna ÄLSKAR det 

våra vintrar här nere vid den sydligaste udden består mest av vatten och lera…. Hade inte skadat om man fick lite snö så att man kan leka lite;P

#9 Nä, eller hur. 5 grader varmt + regn och lera är ingen höjdare. Blä!