Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Läst 1774 ggr
Andy
0

RUSSILINA 30 ÅR

Idag fyller våran järnlady Russi 30 år!!!  Grattis!!!

[Emma123]
0

Grattis!!:D

HansP
0

Helt fantastiskt. Ett stor lass morötter och ett stort grattis till denna otroliga russlady.

/Hasse

Tusen
0

Neeej!Förvånad Har hon blivit såååå gammal, tanten. **Jättegrattis till henne från oss i Vickelby.
**Kattis, du har ingen bild på henne hur hon ser ut nu och hur hon såg ut i sina glansdagar? Vore roligt att se. Har ju inte träffat henne så ofta men kommer ihåg då hon var med på Sundbyholm på Allroundmästerskapet. Trots sin, redan då, höga ålder sprang hon runt sitt gamla rekord. Eller var det t.o.m. bättre?Skrattande

Troj
0

Grattis!

VeronicaP
0

Grattis

tindradar
0

Grattis! :)

MartinaFrick
0

Wow, 30! Grattis pållen!

sarahansen
0

Grattis! :)

casandra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ett jättegrattis från alla oss, och framförallt från sonen Moses!

Jag har en bild från förra året när jag var där och hälsade på, dock väldigt dålig bild då min mobilkamera inte är den bästa.. Bilden är inte mycket att hurra för då, men hon är allt en riktig pingla hur som helst. Saknar denna dam, och alla tokiga uteritter/körturer med henne.

casandra
0

Förresten Katarina, jag har skickat dig ett mail med lite nyare bilder på Moses :)

Katitzi
0

Grattis :D

Alexandra Wisén
AlexandraWisen@hotmail.com

ryttarn
0

Grattis!

Häftigt att russen blir så gamla när allt stämmer….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

hannabrink
0

De va inte dåligt, Grattis! :)

Andy
0
#3 Har ingen dagsbild på henne, men ska försöka fixa i helgen.

PÅ championatet när hon var 21 år ung sprang hon på 2,09 hennes record är på 1,57 auto och 1,59 volt.    Men hon gick nog runt 2 min första varvet  sen blidde hon lite trött….

Christian-DK
0

tillykke!:)

Andy
0

#3 Bättre sent än aldrig……

Var och hälsade på tanten igår o tog då lite bilder på henne med telefonen!   Några gammla bilder blir lite svårt, har bara pappersbilder o ingen scanner.

Andy
0

en till!

Andy
0

Den sista på vår pigga gammla tant!

stallnysater
0

stort GRATTIS =)
Måste säga att jag tycker att hon ser väldigt fin ut för att vara så gammal =) Man har ju sett en och annan gammal häst genom åren men har nog aldrig sett en så fräsch gamling förut!
Åter igen STORT GRATTIS =)

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

Belindaa
0

Oj! Förvånad Grattis fast det var ett tag sen, tycker också att hon ser otroligt fin och pigg ut för att vara 30 år! Glad

Andy
0

Jo hon ser nog rätt bra ut för att vara så gammal, lite tunn kanske men beror nog mest på att hon inte tränas längre, så det finns ju inte så mycket muskler!

MagganS-B
0

Vilken mysig gammal tant! Dom blir så kloka som människor när dom blir gamla, fin är hon också! Att hon är tunn kan också bero på att dom får lite dåliga tänder vid den åldern…..

Karsk
0

Grattis :D Hon ser jätte pigg och fin ut :)

Sara-Juventus2
0

ser ut som rena ungdomen.! .d

Winner04
0

Grattis, helt otroligt att de kan bli så gamla :D

Hon ser riktigt fin ut!

fffny
0

grattis fin! :)

Fanny Henriksson 

BoysonII
0

Grattis :)

hon ser verkligen inte ut till att vara 30 år, :P

zchristinaz
0

Grattis ! :) Hon ser jätte fin ut för sin ålder !