Av de russ som år 2006 gick under två minuter var åtta efter Munter. Han var "slagen" endast av Vagabond (14) och Polar (9).
De åtta var Mogwli, Smissmulle, Linn Ess, Miltano, Guten, Mikra, Chivas II och Deli Ess. Alla utom Smissmulle kan tävla även 2007. Sedan vet jag (av någon underlig anledning) att Primusa kommer till start 2007 om allt går enligt planerna.
Vi har Miltano här uppe i Boden - OTROLIG häst!!
Dessutom tävlade även Refixi (2.02,4), Billy Boy (2.05,1), Busan Ess (2.05,9) och Lill-Klippen (2.12,3) år 2006.
Guten, helt otroligt bra häst :)!

Vi hade Alf f.-93 u.Athena 3178 uppf. Pernilla Jobs ,Leksand såldes till Rasmus Svensson i Boden och vet inte var han är nu.
#6, jag känner fam. Svensson, och Alf såldes när Rasmus flyttade till Wången till Grans. Jag tror han bor kvar där än.
Linn skall nog betäckas…….antagligen med Darius Roll!

min har morfar Munter…

Guten, han har sprungit 1.54 och bla vunnit norrlandssprintern

Therese ska betäcka Linn, annars så vet hon att hon får med mig o göra! 

#8, vad trevligt! Ett 3/4 syskon blir det till min Golf då ;)

#10 är mamman till din Pegasus Melinda? I så fall har vi ett 1/2 syskon Pilen Nick f.2003, kommer ut i år.

#16 Pegasus ser ut att ha ett lätt steg. Pilen är lite speciell men när hon väl fungerar travar hon på bra.

#5 Munters sista var Lucky Ess, Chivas II, och ett hingstföl som jag tror är ridhäst på norra Gotland! Födda -97!

#20 Chivas II går i Värmland och har rekord under 2.00 . Om hon nu inte sålt han men det tror jag inte..

Munterlina (Munter-Ramona) starter enda i Norge, 16 år er hun i år. Beste hoppe på Jarlsberg med en rekord på 2.00.7a: hun har vunnet mange storløp i Norge og er en riktig holdbar og flott hoppe. Bilder av henne finnes i bildebasen på www.hesteguiden.com