årets häst
vilken ska du rösta på i årets häst?1:going kronos2:conny nobell3:järvsöfaks4:jocose5:gigant neo.jag röstar påJÄRVSÖFAKS!

Conny Nobell

Going Kronos… tänk en avkomma efter honom…
Järvsöfaks sjklart!

Järvsöfaks självklart :D
Men, skulle man rösta på 2 så är ju Conny Nobell självklart med .. 

SJÄLVKLART Going Cronos, inget annat alternativ!

Om man ser till Prestationerna så, Going Kronos . Men jag är tokig i Järvsöfaks så jag kommer rösta på honom ändå 
Going Kronos :) Visst Järvsöfaks är otrolig, men han har ju redan blivit ett antal år :/
Conny Nobell!!!!! Min idol :)
Fast jag undrar varför inte Victory Tilly finns med!? Han är ju en otrolig kämpe som gjort sitt sista år.
Vi borde ha "Årets Hedershäst", å där borde ju både Victory, Gidde Palema, Steinlager, Hilda Zonett, Gigant Neo å Scarlet Knight (Melander har tydligen sagt att Gigant och Scarlet ska sluta tävla) - alla är ju OTROLIGA hästar som fått sin pension.

Hade röstat på Glen Kronos om han var med, men jag röstar på Going Kronos!

Hoppas Conny Nobell får det men det lär bli Faksen. Han förtjänar det!

Jag gillar Going Kronos..:)
Fast alla de hästarna är fina..

hade röstat på glen kronos men nu blir de going kronos eftersom glen inte finns med.
Järvsöfaks så klart!! :P

Going Kronos. Conny har egentligen inte presterat något iår, fick Elitloppsseger "till skänks" efter 2 diskningar i loppet(visst han gick 09.9), 2:a i jubileumspokalen, sen INGET mer! Nej, Going Kronos helt klart då jag inte är så mycket för kallbloden:)
Jocose kan man ej rösta på längre.
GOING KRONOS
Fast Järvsöfaks är fortfarande kungen. Det behöver han inte bevisa mer. Tycker någon annan ska få bli årets häst. Som Going Kronos ;)

Järvsöfaks! Både i Tävling och Avelsboxen! Heeeelt underbar! fasst det blir säkert Going Kronos endå.. :P men Järvsöfaks är ju folkets häst så.. =)

Järvsöfaks klart!

**JÄRVSÖFAKS!!!
mvh Marielle**

giddepalema
#23 han är inte nominerad

Going Kronos!

Varmblod: Going Kronos och Kallblod helt klart Järvsöfaks.

Going helt klart! Flera världsrekord på samma år som 3åring! OTROLIG HÄST!

Järvsöfaks!

Conny Nobell:)

Vi får väll se efter imorn, ska inte Conny tävla då??

Jupp det ska han.

Tänkte väll d

Lugnt "faksen" han är bara bäst!

JÄRVSÖ FAKS !!!!!

Det får bli Järvsöfax

Järvsöfaks är juh ett kallblod
Vore roligare om Going Kronos vann!!! Hade han startat i Elitloppet hade han knäckt Jaggen med hela upploppet, joggandes!!

Jag gillar verkligen Conny Nobell.
Men jag vet inte, det blir nog Järvsöfaks som får rösten ändå.

JÄRVSÖFAX

Conny Nobel
jAg har röstat på conny nobell för han har varit bäst i år men om jag fått röstat på två så skulle jag röstat på Järvsöfaks;P

GOING KRONOS

JÄRVSÖFAKS såklart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helt klart: Going Kronos. Han kommer bli något alldeles extra!! ( o de e han redan)
JÄRVSÖFAKS självklart inget att fundera på..
// Josefine Å

Järvsöfaks!!!

JÄRVSÖFAKS!!