Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 1473 ggr
rebeccajansson
0

Fint sto e. Rusch 456 säljes!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Smågodis

F.2006 Brunt sto ca 124cm

e. Rusch 456 rek 1.57,5

u. Karamell 3982 rek 2.06,7 dpl-42p, utställd 43p

ue. Rasputin 449 rek 2.15,3 uu. Kanelia 3438 ELIT-02 rek 2.18,2 (10 segrar)

Premierad 2008 Lojstahed 99878=41p ock klassvinnare (tvååriga ston). Smågodis är en rar och mjuk tjej som gärna kommer fram o hälsar. Hon är snäll i all hantering och går bra ihop med andra hästar. Är under inkörning och inridning samt daglig hantering av ponnykusk just nu och allt har gått bra. Säljes gärna till trav/ avelsintresserade. Kommer att premieras på Lojstahed i Juli.

Har pass och är chippad.

**Säljes av uppfödaren, ring för pris och mer info Börje Johansson, Gotland tel 0498-488030 (kväll)                     hemsida: http://www.infoom.se/mysite/?user=7314**

rebeccajansson
0

En huvudbild.

rebeccajansson
0

En till bild när hon står uppställd.

Karsk
0

Det syns att hon har vissa drag från rasputin :)

rebeccajansson
0

Jag tycker att hon är en typisk rusch-unge. Har haft 6 hemma efter honom och man ser en viss likhet på huvudet. Hoppas att någon travintresserad vill köpa henne. Rusch avkommorna har gått väldigt bra tycker jag flera av dom har kanske gått fortare på äldre dagar. Våran Bravo Ess efter Rusch gick under 2 min nu i helgen som 6-åring och är bättre än någonsin. Rusch avkommorna är robusta och uthålliga med en kanonpsyke tycker jag.

Ett gyllene tillfälle för dig som vill ha en lagom stor märr till travet som dessutom får guld på utställningar.

Karsk
0

Börje johansson har ju en bra uppfödning :) Min hingst Karsk kommer från han också. OCh jag har aldrig hållt på med en underbarare hingst.

rebeccajansson
0

Igår så lämnades hon hem till ägaren igen. Hon har varit supersnäll att köra, kanon trafiken, mötte stor traktor med släp igår gjorde ingenting. Är ej riden på men sutten på. Kommer att släppas på bete nu fram till Lojstapremieringen i juli. Är någon intresserad av henne så tveka inte RING denna häst är verkligen kanon, perfect för den som håller på med både ponnytrav och avel samt gillar att åka på utställning.

rebeccajansson
0

Ingen alls som är intresserad av denna vackra o supergoa lilla tös?

clarro
0

puttar för att jag själv har en Rusch-avkomma som är grymt fin!

http://carolineforsner.blogg.se/

rebeccajansson
0

Puttar upp med en ny fin bild på denna supersöta tjej. Hon är helt orädd, frammåt och jättekelig.

Linden95
0

Hej!

Jag är mycket intresserad av henne, men det är möjligt att jag är alldeles för sent ute. Vet ni om hon finns kvar än?

rebeccajansson
0

Smågodis är såld till finland.

rebeccajansson
0

Smågodis är såld till finland.

viivim
0

Smågodis Jag tror att jag redan har dött här i Finland? Eftersom jag vet att ägaren till denna ponny om du talar om Anetesta?

rebeccajansson
0

#13 vad är det du säger??????

viivim
0

#14 Du menar Anette Antti-Roikonen pony?

viivim
0

*Anette Antti-Roiko