Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: tävling
Läst 1644 ggr
aamaandaahh
0

Tippa Lilla hästägarkannan

Sista ponnyloppet i Sverige i år går den 15/11 på Östersundstravet. Startlistan är ute på sptf och det var hela 12 st hästar anmälda, tippa loppet!!

aamaandaahh
0

Startar ju själv min egna häst Cocos men tänker inte tippa han som vinnare eftersom det är min egna häst och jag anser att det är rätt kaxigt ;)

1: Lilla Du

2: Katrinebergs peps p

3: Namnlöse

HEJJA BERGSÅKER!!

ostsiv
0

Jag tippar

1:Katrinebergs Peps P

2:Torino

3:Namnlöse

(vi har Shakira med)

Lina-P
0

Jag ska starta med Namnlöse.

Men tippar:

1. Lilla Du

Lina-P
0

2. Cocos

3. Shakira

[Mariaaaaaa]
0

1. COCOS

2. LILLA DU

3. TORINO som förövrigt var grymt fin på solänget och såg ut att bara jogga loppet igenom! Han kan nog överraska med ett nytt fint rekord !

fnut
0

cocos elr lilal du vinner :)

feliciasegerman
0

1, Torino

2.cocos

3.lilla du

;)

feliciasegerman
0

Tycker det ser ut att bli ett jämt lopp

Skrattande

aamaandaahh
0

kul att ni tror på kungen min :)

förövrigt gick Cocos och Lilla du snabba intervaller idag tillsammans, rätt jämt men Lilla du fick 3 galopper.

tror också loppet blir rätt jämnt och spännande! :D

marika-J
0

Jag håller tummarna för Katrinebergs Peps P. som dels är halvbror till min Grann, men har även han Titan som morfar som Dumle också har, så vi hejjar på honom! Glad

Hagelberg
0

Jag vågar mig inte på att tippa då jag inte känner hästarna men jag hoppas och hejar på Lilla Du! Skrattande

#9 Kul att det gick bra på träningen! Hoppas det går bra för er båda i loppet med bra placeringar och tider!

clarro
0

Lycka till nu allihop!

http://carolineforsner.blogg.se/

aamaandaahh
0

#11 ja det var kul men cocos var inge bra då. brukar kunna springa fortare än så, men har köpt boots nu som saknats sen seger på Solänget då ena ramla av och har inte använt boots sen dess så får hoppas att han inte börja dumma sig som haan gjorde på östersund och bergsåker ( gav bort 3 segrar )

#12 tack! :D

fnut
0

#13 "gav bort" du säger de så fort du inte vinner ;) j*vla vinnarskalle du är! :D

marikaeriksson
0

fanny, det är ju torino som du ska tro vinna, eller så klart mig och emmy ;)

marikaeriksson
0

jag tror att det kommer att bli ett väldigt håst och spännande lopp!

men jag tycker att ni ska tippa wångens hästar lite mer, bondita ess och emmy von krakel går inte att räkna bort! :)

sen blir jag jätte glad när ni tippar torino, eftersom att det är min lillasyster som kör, och det är våran gemensamma häst :)

fnut
0

#16 ska man tippa på dom man tycker om ist för dom som man tror kommer vinna..? då äre ju inge kul med tippningar? cocos elr lilla du. cocos går 52 - 53 hemma ibland. men när han tävlar verkar han inte gilla upploppet. men lilla du har slagit honom de två senaste starterna!

aamaandaahh
0

#16 frågar det samma? man tippar väl endå den som man tror vinner, annars skulle väl alla tippa sina egna hästar eftersom man själv vill väl vinna?

#17 näe det där med cocos och upplopp är ingen hitt, har legat 1:a på upploppet dom senaste starterna men dummat sig så han har börja hoppa och så, men köpte islandshäst boots och testade dom igår på han, sprang som en klocka helt själv och sprang om lilla du i kurvan hemma så han är väldigt tänd nu, men hoppas på att bra och spännande lopp :D allt kan hända så lycka till , till alla!

ostsiv
0

I morgon söndag 15 nov går sista loppet för i år.

Heja alla Östersunds-ekipage !!!!!

brattasgard
0

Väldigt jämt, men tror nog att ni får ge bort en seger till då till Lilla du!

fnut
0

fick precis loppet refererat av pappa. amanda gav inte bort segern och tog lilla du med bara nosen över mål. cocnos galoppera även på upploppet och tog ikapp en bra bit.

1. cocos

2. lilla du

GRATTIS AMANDA!

SandraErikssonn
0

Grattis (:

fffny
0

GRATTIS AMANDA ! <3 :DD

Fanny Henriksson 

Ernst-Rolf
0

Hvordan gikk det med napoleon dar?

brattasgard
0

Mycket bra!  Grattis till dem, men även till lilla du!

Acclaim
0

katrinebergs pepps p

och med en fin löpning attack på upploppet COCOS!

fnut
0

segertiden blev långsamma 2.07,4 men var dålig bana. samma tid på lilla du! :)

ScerryRicco
0

Grattis Amanda:D

aamaandaahh
0

TACK ALLA NI ! =D

han var helt grym på upploppet idag, när jag fick höra resultatet i högtalarna efter loppet när dom kikat på målfotot så börja jag gråta, fjantiga jag x)

ostsiv
0

1    Cocos                             2.07,4

2  Lilla Du                            2.07,4

3  Emmy von Krakel      2.15,5

4  Röder II                         2.06,0       

5  Katrineb.Peps P          2.20,1

6  Frisk                                 2.14,0

Shakira                            2.17,4

Napoleon Dar                2.18,2

Bondita Ess                     2.17,2

Namnlöse                         2.15,2             

Diskade   Torino , Bright Ligthning.

Tung bana.

ebba93
0

STORT GRATTIS  AMANDA:D

aamaandaahh
0

tack ebba  =D

ostsiv
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog några foton under loppet men de blev inte bra…..lägger in ett i allafall. Syns kanske hur smetig banan var.

Grattis till segraren och alla plac. !  Era ponnyer gjorde det bra på detta underlag.Många av storhästarna "kroknade" på upploppet.

clarro
0

GRATTIS :D

http://carolineforsner.blogg.se/

aamaandaahh
0

#33 har du fler bilder? skicka dom gärna på msn : amanda_9400@hotmail.com

#34 tack carro! :D

aamaandaahh
0

#33 har du fler bilder? skicka dom gärna på msn : amanda_9400@hotmail.com

#34 tack carro! :D

ostsiv
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#36  Inga fler på cocos , bara vår egen Shakira.